Auto NewsNews

Apex AP-0: Ένας ηλεκτρικός «πύραυλος» 650 ίππων!

Όχι, στις εικόνες δε βλέπεται κάποιο αυτοκίνητο βγαλμένο από παιχνίδι ηλεκτρονικού υπολογιστή. Το νέο Apex AP-0, που μόλις παρουσιάστηκε, είναι ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που έρχεται να τα βάλει με το Rimac C_Two, την Lotus Evija και τη νέα Pininfarina Battista.

Μπορεί βέβαια να μην διαθέτει την εξωπραγματική απόδοση των αντιπάλων ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων, αλλά με βάρος 1.200 κιλών και ισχύ 650 ίππων, μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα μόλις σε 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

Και θα περιμένατε -όπως κι εμείς- ένα τέτοιο αυτοκίνητο να έχει ασύλληπτη τιμή αλλά στις 150.000 λίρες Αγγλίας, κοστίζει σημαντικά λιγότερο από άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού, όπως η πανάκριβη Evija.

Το νέο AP-0 εφοδιάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 90 kWh, που τροφοδοτεί την κίνηση των πίσω τροχών. Και αν υπολογίσουμε ότι η συστοιχία των μπαταριών ζυγίζει 550 κιλά, το χαμηλό συνολικό βάρος του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.

Επιπλέον, η μπαταρία αυτή προσφέρει και σημαντική αυτονομία, με το αυτοκίνητο να καλύπτει απόσταση άνω των 500 χλμ. με μία φόρτιση αν οδηγείται με προσοχή, πράγμα που λογικά δε θα γίνει ποτέ…

Σχεδιασμένο από τον πρώην σχεδιαστή των BMW και Opel, το νέο Apex AP-0 διαθέτει ένα επιθετικό παρουσιαστικό με φουτουριστικά στοιχειά βγαλμένα από ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Η απόστασή του από το έδαφος είναι 95 χλστ. με σκοπό να διευκολύνει τη ροή του αέρα, ενώ η μεγάλη αεροτομή πίσω, στο στυλ των πρωτότυπων του Λε Μανς, βοηθά ιδιαίτερα στον αεροδυναμικό τομέα.

Κάθε άλλο στοιχείο του νέου μοντέλου είναι επίσης υψηλής τεχνολογίας, με σύστημα ανάρτησης προερχόμενο από τη Formula 1 και τεράστια carbon-ceramic φρένα, με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Η καμπίνα είναι σχετικά λιτή, κυρίως για μείωση του βάρους, με τους επιβάτες να κάθονται σε σπορ καθίσματα από ανθρακόνημα με πλήρη πλευρική στήριξη και μια μεγάλη σειρά κουμπιών και διακοπτών στο τιμόνι να χρησιμεύει για την πρόσβαση σε όλες τις μηχανικές και άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Πέρα όμως από το τιμόνι, κάθε άλλη λειτουργία είναι προσβάσιμη μέσω μια οθόνης αφής στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, το νέο Apex AP-0 εφοδιάζεται με συστήματα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης και cruise control, ενώ διαθέτει και μια οθόνη εικονικής πραγματικότητας στο παρμπρίζ, η οποία προβάλει σε πραγματικό χρόνο τις καλύτερες γραμμές, καθώς και τα ιδανικά σημεία φρεναρίσματος στην πίστα. Κάτι σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι δηλαδή…

Related posts
Auto NewsNews

Η γκάμα του Jeep Avenger διευρύνεται...

Auto NewsNews

Ανανέωση για το Audi Q8

Auto NewsNews

Ανανέωση για το Mazda3

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!