Moto NewsNews

Ανανέωση για τη σειρά Svartpilen της Husqvarna με το νέο 801

Εκτός από τις χωμάτινες εκδόσεις και τον ηλεκτρικό εξοπλισμό, η σουηδική μάρκα Husqvarna έγινε γνωστή για τις γυμνές μοτοσυκλέτες Svartpilen (μαύρο βέλος) και Vitpilen (λευκό βέλος). Το Svartpilen είναι η πιο «όρθια» έκδοση σε στυλ scrambler, με την ικανότητα να… λερώνεται, ενώ το Vitpilen είναι η πιο συντηρητική και χαμηλή σπορ έκδοση.

Για αρκετά χρόνια, προσφέρονταν στις εκδόσεις 401 αρχικού επιπέδου και 701 υψηλότερης απόδοσης, αμφότερες με μονοκύλινδρους κινητήρες με κυβισμό κοντά στον αριθμό των μοντέλων τους. Αλλά το 701 εξαφανίστηκε μετά το 2020, με το 401 να συνεχίζει. Αυτό αλλάζει με το νέο Svartpilen 801, το οποίο προσφέρει ακόμα περισσότερες επιδόσεις, ακόμη και έναν επιπλέον κύλινδρο…

Το 801 έρχεται ως η τελευταία ερμηνεία του ξεχωριστού στυλ της Husqvarna. Είναι μοντέρνο με ευκρινείς, απλές ακμές και αρκετές καμπύλες για να διατηρεί τα πράγματα ενδιαφέροντα.

Έχει δοθεί μάλιστα μεγάλη προσοχή ώστε διάφορες γραμμές να τέμνονται και να συνδέονται, όπως η γωνιακή εξάτμιση που ευθυγραμμίζεται τέλεια με την ουρά και το φαίρινγκ εμφανίζεται πάνω από ένα σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα ως μέρος αυτού.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και στα δύο άκρα με διπλά μπροστινά δισκόφρενα 11,8 ιντσών και ένα μονό 9,4 ιντσών πίσω, ενώ διαθέτει ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι με ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς, καθώς και monoshock αμορτισέρ στο πίσω μέρος με ρύθμιση επαναφοράς.

Τόσο το πλαίσιο όσο και ο κινητήρας είναι δανεικά από το KTM Duke 790, καθώς η KTM κατέχει τη Husqvarna. Ο κινητήρας λοιπόν είναι ένας παράλληλος δικύλινδρος 799 κ.εκ., αντί του μονοκύλινδρου 693 κ.εκ. του 701. Είναι ένας κινητήρας με στρόφαλο 270 μοιρών που μιμείται τα χαρακτηριστικά ενός V-twin και αποδίδει υγιή ισχύ 105 ίππων.

Στα 399 κιλά στεγνό (που φυσικά θα ανέβει με γεμάτο ρεζερβουάρ, νερά και λάδια), δεν είναι και τρομερά βαρύ, ενώ η ισχύς φτάνει στον πίσω τροχό μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ολίσθησης και γρήγορο επιλογέα ταχυτήτων για αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

Ο έλεγχος πρόσφυσης στις στροφές, τα προγράμματα οδήγησης και το ABS είναι στάνταρ, ενώ ένα προαιρετικό Dynamic Pack προσθέτει cruise control, anti-wheelie control και πιο ενισχυμένη ρύθμιση πρόσφυσης. Επιπλέον, διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη οργάνων 5 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth.

Το Svartpilen θα ξεκινήσει την κυκλοφορία του στην παγκόσμια αγορά από τα τέλη του μήνα που διανύουμε και μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί αν θα κυκλοφορήσει και ένα πιο σπορ Vitpilen, αλλά είναι πιθανό να είναι προ των πυλών…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

Η Alfa Romeo 4C επιστρέφει χάρη στην Abarth…

Moto NewsNews

KTM: Επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και για τα μοντέλα του 2023

Auto NewsEcoNews

Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για το Ford E-Transit

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!