Η BMW αποκάλυψε τη νέα Σειρά 7, η οποία εμφανίζεται με ανανεωμένη σχεδίαση, αυξημένες διαστάσεις, περισσότερη πολυτέλεια στο εσωτερικό, τεχνολογίες ημι-αυτόνομης οδήγησης και αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα.
Εμφανισιακά, η νέα Σειρά 7 συμβαδίζει σχεδιαστικά με την πρόσφατη BMW X7 και η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο εντοπίζεται στη μεγαλύτερη εισαγωγή εμπρός, στα νέα στενότερα φώτα και στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ενώ από πλευράς διαστάσεων το νέο μοντέλο είναι κατά 22 χλστ. μακρύτερο τόσο στις «κανονικές» εκδόσεις, όσο και στις L, με αποτέλεσμα το μήκος να αγγίζει τα 5,12 μ. στις κανονικές εκδόσεις και τα 5,26 στις L εκδόσεις.
Η καμπίνα της σειράς 7 δεν έχει αλλάξει σημαντικά στο σχεδιασμό, εκτός από μερικά πιο πολυτελή υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για να εναρμονίζεται καλύτερα το νέο μοντέλο στην υψηλή κοινωνία που απευθύνεται.
Ταυτόχρονα, έχει αναβαθμιστεί η ηχομόνωση και η προσφερόμενη τεχνολογία, με τη νέα 7άρα να εφοδιάζεται στο σύστημα infotainment με την τελευταία έκδοση 7.0 του λειτουργικού συστήματος της BMW, όπως και οι νέες Χ5 και Σειρά 8.
Όσο αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες, το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in σύνολα, με την μικρότερη έκδοση να είναι η 730d και η μεγαλύτερη η V12 M60iL.
Οι δύο μικρότεροι πετρελαιοκινητήρες που κινούν τις εκδόσεις 730d και 740d, παραμένουν ίδιοι με το παρελθόν, ενώ όσο αφορά το μεγαλύτερο διαθέσιμο πετρελαιοκίνητο σύνολο, αυτό προέρχεται από το X5 M50d και αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής!
Τα βενζινοκίνητα μοντέλα θα εφοδιάζονται στην έκδοση 750i με τον γνώριμο -από τη νέα 8άρα- V8 των 4,4 λίτρων που αποδίδει 530 ίππους με ροπή 750 Nm και στην έκδοση 760i με έναν V12 twin-turbocharged κινητήρα απόδοσης 585 ίππων και 850 Nm ροπής, με αποτέλεσμα η μεγαλύτερη έκδοση του μοντέλου να χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για το πατροπαράδοτο 0-100 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, η ανανεωμένη 7άρα θα διατίθεται και σε μία plug-in hybrid έκδοση (την 745e), η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη 740e και πλέον αποδίδει 286 ίππους από τον θερμικό κινητήρα και σχεδόν 390 ίππους συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται 5,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με την τελευταία έκδοση του αυτόματου οκτατάχυτου κιβωτίου της ZF, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και το σύστημα τετρακίνησης xDrive, όπως και το σύστημα τετραδιεύθυνσης του βαυαρικού εργοστασίου.
Τέλος, η διάθεση της νέας Σειράς 7 θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, με τις τιμές να ανακοινώνονται σύντομα.
Περισσότερες φωτογραφίες: