In Pen & InkManuscriptsΒαγγέλης Παμπούκης

Abarth 500e: Μας «έβαλε τα γυαλιά» με το καλημέρα…

Η Abarth αποκάλυψε τον περασμένο Νοέμβριο (δες εδώ) το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, το 500e, με το οποίο θέλει να περάσει στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Ταυτόχρονα όμως μας γέννησε και απορίες και δισταγμούς.

Και εξηγούμαστε…

Αρχικά, ο υπογράφων ως φανατικός οπαδός των σπορ κατασκευών και δη των Abarth λόγω ήχου (ακόμα θυμάμαι τα «σκασίδια» του 180άρι SS σε κάθε άφημα του γκαζιού) αναρωτήθηκα: «Πως γίνεται ένα τέτοιο σπορ αυτοκίνητο να γίνει ηλεκτρικό όταν μεγάλο μέρος της ευχαρίστησης που προσφέρει προέρχεται από τον ήχο του μοτέρ και κατ’ επέκταση της εξάτμισης;»

Για την απάντηση της παραπάνω ερώτησης -που φαντάζομαι έχουν και πολλοί petrolheads εκτός εμού- η Abarth λέει ότι εφοδίασε το νέο ηλεκτρικό μικρό της με σύστημα παραγωγής τεχνητού ήχου για να καλύψει το κενό που αφήνει η απουσία του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και να προσφέρει εξίσου δυνατές συγκινήσεις με το πρόσφατο παρελθόν.

Ναι μπορεί! Και δεν αμφιβάλλω, τουλάχιστον σαν θεωρία (αφού σαν πράξη θα πρέπει να γνωρίσουμε το μοντέλο και από κοντά), ενώ μια πρόσφατη ενημέρωση της Abarth έφτασε για να μου αποδείξει και πάλι (πολλές φορές τελευταία) ότι οι σπορ κατασκευές περνούν σε μια νέα εποχή, είτε αρέσει σε μας τους πιο παραδοσιακούς, είτε όχι…

Πιο συγκεκριμένα, η ενημέρωση έλεγε: «Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e, έχει ξεκινήσει να ηλεκτρίζει το κοινό στην Ευρώπη, έχοντας ήδη λάβει περισσότερες από 1.500 προ-παραγγελίες της συλλεκτικής έκδοσης Scorpionissima, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 1.949 μονάδες (1949 είναι η χρονιά ίδρυσης της Abarth)».

Νούμερα τα οποία είναι άκρως εντυπωσιακά (αν αναλογιστεί κανείς το μικρό χρονικό διάστημα διάθεσης του μοντέλου) και φυσικά ικανά για να μας «βάλουν τα γυαλιά» και να μας αποδείξουν ότι οι εποχές άλλαξαν και κυρίως ότι οι λάτρεις των συγκεκριμένων μοντέλων έχουν άλλες -πιο σύγχρονες- προσδοκίες, τουλάχιστον σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Για τα δικά μας, ελληνικά δεδομένα, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές του 2ου τριμήνου του έτους που διανύουμε (τότε θα ‘ρθει το 500e στην χώρα μας) για να δούμε αν και οι Έλληνες είναι έτοιμοι να δεχθούν την ριζική αλλαγή φιλοσοφίας του Σκορπιού.

Μέχρι τότε, λίγο υπομονή. Θα επανέλθουμε…

Related posts
Auto NewsFeaturesIn Pen & InkNews

WCOTY 2024: Οι νικητές...

In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Αντώνης Στιβαχτάρης

HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolWRCΧρήστος Κίτσος

Ράλλυ Σαφάρι: Με τα Snorkel σε «πρώτο πρόσωπο»…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!