Η Land Rover αναφέρεται στο Range Rover Velar ως SVAD ή αλλιώς Special Vehicles Autobiography Dynamic Edition, ενώ αποφάσισε να μην του δώσει τον τίτλο SVR διότι κάτι τέτοιο δε θα ταίριαζε στο χαρακτήρα του μοντέλου…
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούσε να κινείται από τον πεντάλιτρο V8 κινητήρα της JLR με τους 570 ίππους όπως το Range Rover Sport SVR και το παλιό F-Type SVR. Ωστόσο το Range Rover Velar SVAD μπόρεσε να εφοδιαστεί με V8 κινητήρα απόδοσης 550 ίππων, τον οποίο η γερμανική Manhart αποφάσισε να εξελίξει περεταίρω, δημιουργώντας το Velar SV 600.
Μια αναβάθμιση στο «χάρτη» τροφοδοσίας του κινητήρα επέτρεψε στο Velar ισχύ 600 ίππων και ροπή 750 Nm, ενώ στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε νέα τετραπλή απόληξη στην εξάτμιση, προσφέροντας έναν χαρακτηριστικό μπάσο ήχο.
Στο στιλιστικό κομμάτι, η Manhart εξόπλισε το ισχυρό Velar με ζάντες 23 ιντσών της Hawke αναβαθμίζοντας το ήδη επιβλητικό παρουσιαστικό του.
Κατά τ’ άλλα το μοντέλο διατηρήθηκε στις εργοστασιακές του ρυθμίσεις, με τη Manhart ωστόσο να δηλώνει ότι κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης που προσφέρεται για το μοντέλο, τα βελτιωμένα φρένα και κάθε άλλη τροποποίηση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.