MotorsportOther RacesRace News

Παν. Πρωτ. Ασφάλτου: 3ος Γύρος – 56ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ [14 – 15 Σεπτεμβρίου 2024]

Ελληνοβουλγαρική μάχη στις ειδικές του Δ.Ε.Θ.!

Ο Α.Ο.Θ. (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης), διοργάνωσε τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου, στις 14 – 15 Σεπτεμβρίου, το 56ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Η διαδρομή του αγώνα περιλάμβανε δύο Ειδικές Διαδρομές επαναλαμβανόμενες. Την ειδική «Λιβάδι – Πετροκέρασα» των 19.70 χλμ. και την ειδική διαδρομή του Χολομώντα με μήκος 25.10 χλμ. Την καλύτερη ίσως ειδική διαδρομή (και όσο αφορά στην δομή της, αλλά και στη μεγάλη ιστορία της) στον ελληνικό χώρο.

Ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων έγινε το Σάββατο το πρωί στον χώρο του πρώην εργοστασίου Φλώρινα Χωναίος στο χωριό Γαλαρινός, ενώ το μεσημέρι έγινε το shakedown στον παλιό δρόμο Γαλάτιστας – Πολυγύρου, μήκους 4.1 χλμ.

Οι συμμετοχές έφθασαν στο πολύ καλό νούμερο των 41 πληρωμάτων. Εκ των οποίων τα πέντε ήταν από την γειτονική Βουλγαρία και το βράδυ του Σαββάτου έγινε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα στην πλατεία Αριστοτέλους όπου παρευρέθηκαν πλήθος κόσμου.

Η αγωνιστική δράση ξεκίνησε την Κυριακή το πρωί «στο βουνό» με τον κόσμο να και πάλι παρών.

Νικητές του αγώνα ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης – Γεώργιος Πολυζώης με Skoda Fabia RS Rally 2, κέρδισαν τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές και πήραν τη νίκη, 22.76 δευτερόλεπτα μπροστά από τους δεύτερους Plamen Staykov – Rafi Kadir, τους δυο φορές Πρωταθλητές Βουλγαρίας 2014 – 2017, επίσης με Skoda Fabia Rally 2, οι οποίοι έκαναν επίσης έναν υπέροχο αγώνα.

Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν οι πρωτοπόροι της φετινής βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, οι Κρητικοί Ελευθέριος Αλυγιζάκης – Μιχαήλ Χατζηδάκης, 2.79 δευτερόλεπτα μόλις πίσω από το πλήρωμα από την Βουλγαρία, με το δικό τους Skoda Fabia R5, κερδίζοντας μάλιστα και την πρώτη ειδική διαδρομή.

Ήταν τα μόνα πληρώματα που κινήθηκαν στους ίδιους ρυθμούς. Με τους τέταρτους -επίσης από την Βουλγαρία- Anton Titov – Alexander Spirov με το Hyundai i20 N Rally 2 (στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο) να είναι 1’.49’’.05 πίσω!

Τα συγκεκριμένα τέσσερα πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης ήταν αντίστοιχα στις τέσσερις πρώτες θέσεις της κατηγορίας C1 + C2.

Κατηγορία C3

Πρώτοι στην κατηγορία C3, τερμάτισαν οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς με Citroen DS3.

Δεύτεροι, 5.83 δευτερόλεπτα πίσω τους, τερμάτισαν οι Αθανάσιος Μόσχος – Ιωάννης Σαμαρτζής με Renault Clio Kit car.

Στην τρίτη θέση ήταν οι Δημήτρης Πολατσίδης – Στέλιος Κεράστας με Honda Civic, που έγιναν ξανά πλήρωμα μετά από 10 χρόνια!

Κατηγορία C5

Οι περσυνοί Κυπελλούχοι Β. Ελλάδος, Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με το γνωστό Peugeot 106, ήταν οι νικητές στην κατηγορία C5.

Δεύτερο τερμάτισε άλλο ένα πλήρωμα από την Βουλγαρία οι Lyuben Kamenov – Valentin Budinov με Peugeot 208 και τρίτοι οι Θεόφιλος Κατσιώνης – Χρήστος Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS.

Κατηγορία C6

Στην «μικρή κατηγορία» πρώτοι τερμάτισαν οι Ιωάννης Κουτσοδήμος – Σπυρίδων Βλάγκας με Peugeot 106. Οι Κυπελλούχοι της κλάσης το 2021, μπήκαν από την αρχή μπροστά, κέρδισαν τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές και πήραν άξια τη νίκη.

Στην δεύτερη θέση, κάνοντας αισθητή τη παρουσία τους (κέρδισαν τρεις δεύτερες θέσεις C1 – C5 – C6 και μια 4η και μια 6η στην C1) οι Βούλγαροι Petar Yordanov – Lyubka Yordanova με Renault Clio Rally 5.

Και στην τρίτη θέση οι Νίκος Τύρος – Γεώργιος Πολυχρονόπουλος με Peugeot 106.

Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε την δήλωση που έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της ΔΕΘ Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης στην συνέντευξη τύπου του 56ου Ράλλυ ΔΕΘ: «Το Ράλλυ ΔΕΘ είναι θεσμός. Ξεπερνάει πρόσωπα και ονόματα από τότε που ξεκίνησε μέχρι και σήμερα. Οι θεσμοί είναι για να μένουν. Με αυτό τον αριθμό συμμετοχών και αυτές τις διαδρομές το Ράλλυ ΔΕΘ θα συνεχίσει να είναι θεσμός και για τα επόμενα 56 χρόνια».

Εμείς απλά ευχόμαστε το 57ο του χρόνου να είναι ακόμη καλύτερο…

Στον αγώνα συμμετείχε και το AutoMoto με δυο αυτοκίνητα:

Το No35 με τους Βασίλη Φυγκιώρη – Χρήστο Κίτσο και την Opel Ascona B. Τα προβλήματα όμως άρχισαν από το πρωί που μετά από ένα λάθος του συνοδηγού (πήρε λάθος κράνος με άλλη ενδοσυνεννόηση) κάναμε τις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές χωρίς ενδοσυνεννόηση (!), με τον υπογράφων να μιλάει όσο πιο δυνατά μπορεί και με τα χέρια να προσπαθεί να δώσει στον οδηγό την κατάλληλη πληροφόρηση για τις στροφές.

Στο πρώτο service το πρόβλημα λύθηκε και συνεχίσαμε τον αγώνα με το κατάλληλο κράνος για τον συνοδηγό. Στην τελευταία ειδική «Χολομώντας 2» όμως στο δεύτερο χιλιόμετρο, είχαμε μια έξοδο σε μια αριστερή στροφή, αφού ο οδηγός τυφλώθηκε στιγμιαία από τον ήλιο. Για καλή μας τύχη υπήρχαν εκεί θεατές που μας βοήθησαν να ξαναβάλουμε το αυτοκίνητο στον δρόμο και συνεχίσαμε μέχρι τον τερματισμό στην πλατεία Αριστοτέλους.

Βέβαια χάσαμε πολύ χρόνο, 25 λεπτά, αλλά σημασία έχει που φέραμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Εδώ θα ήθελα -επί προσωπικού- να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ πρώτα στον οδηγό του Νο33 Ευάγγελο Μασιάλα που πριν την είσοδο του πρώτου Χολομώντα προσπάθησε να μας βοηθήσει μήπως και έχουμε ενδοσυνεννόηση και εν συνεχεία στους Θωμά και Μιχαήλ Γιαλούρη, στον πατέρα Ιωάννη Γιαλούρη, στον Δημήτρη Πανταζή, Γιώργο Αγγουρά και σε όλους τους υπόλοιπους, που δεν ξέρω τα ονόματα τους που μας βοήθησαν στην έξοδο που είχαμε.

Και ένα μεγάλο ευχαριστώ φυσικά στον Γιώργο Μήτσιου που μέσα σε 40 λεπτά πήγε Θεσσαλονίκη και μας έφερε το «σωστό κράνος» πίσω στον Γαλαρινό, προλαβαίνοντας μας λίγο πριν φύγουμε από το service park.

Το δεύτερο τώρα πλήρωμα με τα αυτοκόλλητά μας ήταν το Νο42, οι Χρήστος Βεζύρης – Κωνσταντίνος Μάριος Κίτσος.

Η δεύτερη συμμετοχή τα πήγε καλύτερα. Έκαναν ένα απροβλημάτιστο αγώνα, αφού Shakedown και τέσσερις ειδικές διαδρομές πήγαν όλα καλά. Τερμάτισαν στην 24η θέση της γενικής και στην 6η της κατηγορίας C6.

Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο πλήρωμα βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας για το Κύπελλο Β. Ελλάδος στην κατηγορία C6 και στην δεύτερη θέση στην κατηγορία F2 E. Με έναν αγώνα να μένει για να ολοκληρωθεί το Κύπελλο Β Ελλάδος (2 Νοεμβρίου στα Τρίκαλα) η εμφάνιση στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ήταν ότι καλύτερο και για το αυτοκίνητο, αλλά και για το πλήρωμα.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ασφάλτου είναι το Ράλλυ Αχαιός στην Πάτρα, στις 23 – 24 Νοεμβρίου.

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώης          Skoda Fabia RS Rally 2
  2. Plamen Staykov – Rafi Kadir                                            Skoda Fabia Rally 2
  3. Ελευθέριος Αλυγιζάκης – Μιχαήλ Χατζηδάκης          Skoda Fabia R5
  4. Anton Titov – Alexander Spirov                                       Hyundai i20 Rally 2
  5. Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς      Citroen DS3
  6. Αθανάσιος Μόσχος – Ιωάννης Σαμαρτζής                Renault Clio Kit Car
  7. Ευστάθιος Κουκέας – Νικόλαος Πετρόπουλος            Ford Fiesta R5
  8. Ivanov Jankov – Konstantinov Baldjiev                            Skoda Fabia Rally 2
  9. Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης            Peugeot 106
  10. Lyuben Kamenov – Valentin Budinov                              Peugeot 208 Rally 4
Related posts
MotorsportRace News

Historic Acropolis Rally - Regularity 2024: Αγώνας ακριβείας υψηλών προδιαγραφών!

Formula 1MotorsportRace News

Η Toyota επιστρέφει στη Formula 1 με τη Haas!

MotorsportRace News

Στη Βαλένθια θα φιλοξενηθούν τα FIA Motorsport Games του 2024

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!