Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Αύγουστος 2022 | Αύγουστος 2021 | Μεταβολή 2022/2021 | |
Καινούργια επιβατικά | 8.659 | 6.198 | +39,7% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
1.115 | 1.008 | +10,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 12 | 33 | -63,6% |
Ιανουάριος – Αύγουστος 2022 | Ιανουάριος – Αύγουστος 2021 | Μεταβολή
2022/2021 |
|
Καινούργια επιβατικά | 74.331 | 75.146 | -1,1% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
6.961 | 7.431 | -6,3% |
Καινούργια λεωφορεία | 151 | 279 | -45,9% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως και τον Αύγουστο, έχει ως εξής:
Segment | Αύγουστος 2022 | Αύγουστος 2021 | Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος -Αύγουστος 2022 | Ιανουάριος –Αύγουστος 2021 | Διαφορά
(μονάδες μεριδίου) |
A | 4,8% | 9,5% | -4,7 | 7,7% | 10,4% | -2,7 |
A-SUV | 3,4% | 1,0% | +2,4 | 1,8% | 1,3% | +0,6 |
A TOTAL | 8,1% | 10,4% | -2,3 | 9,5% | 11,6% | -2,1 |
B | 25,2% | 21,6% | +3,6 | 25,6% | 27,8% | -2,2 |
B-SUV | 29,2% | 22,0% | +7,2 | 25,5% | 21,4% | +4,1 |
B TOTAL | 54,4% | 43,6% | +10,8 | 51,1% | 49,2% | +1,9 |
C | 9,7% | 14,5% | -4,8 | 10,6% | 12,8% | -2,2 |
C-SUV | 22,5% | 23,4% | -0,9 | 21,7% | 20,3% | +1,4 |
C TOTAL | 32,2% | 38,0% | -5,7 | 32,3% | 33,1% | -0,8 |
D | 0,9% | 2,1% | -1,2 | 1,1% | 1,8% | -0,7 |
D-SUV | 2,7% | 3,6% | -0,9 | 4,0% | 2,4% | +1,6 |
D TOTAL | 3,5% | 5,7% | -2,1 | 5,2% | 4,2% | +1,0 |
E | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
E-SUV | 0,3% | 0,5% | -0,2 | 0,6% | 0,5% | +0,1 |
E TOTAL | 0,4% | 0,6% | -0,2 | 0,7% | 0,6% | +0,1 |
F-G | 0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,1% | 0,0% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,1 |
F-G TOTAL | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
SPORTS | 0,3% | 0,1% | +0,2 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV-M/COMBI | 0,7% | 1,4% | -0,7 | 0,7% | 0,8% | -0,1 |
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 | |
(Εκ των οποίων SUV | 58,2% | 50,6% | +7,6 | 53,8% | 45,9% | +7,7) |
Αύγουστος 2022 | Αύγουστος 2021 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος –
Αύγουστος 2022 |
Ιανουάριος –
Αύγουστος 2021 |
Διαφορά(μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘22* |
Μερίδιο αγοράς
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘21* |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 48,1% | 46,5% | +1,6 | 47,2% | 51,4% | -4,2 | 38,0% | 42,2% | -4,1 |
Πετρέλαιο | 19,0% | 16,3% | +2,8 | 15,3% | 18,0% | -2,7 | 17,5% | 21,7% | -4,2 |
Υβριδικά (HEV) | 23,1% | 26,3% | -3,2 | 27,1% | 22,1% | +5,1 | 22,9% | 19,1% | +3,8 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 6,7% | 6,3% | +0,4 | 7,1% | 5,6% | +1,5 | 18,7% | 15,0% | +3,7 |
Φυσικό αέριο(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,8% | 2,7% | -1,9 | 0,6% | 1,3% | -0,6 | 2,9% | 2,0% | +0,9 |
Υγραέριο
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
2,3% | 2,0% | +0,3 | 2,6% | 1,6% | +1,0 |