Auto NewsFeaturesIn Pen & InkNews

Τα Plug-in Hybrid (PHEV) μολύνουν πολύ περισσότερο από αυτό που ανακοινώνεται!

Τρεις φορές πιο πάνω οι εκπομπές καυσαερίων των plug-in υβριδικών σε σχέση με αυτές που ανακοινώνονται…

Μια νέα μελέτη θέτει περαιτέρω αμφιβολίες για την πραγματική αποτελεσματικότητα των plug-in υβριδικών οχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο του Γκρατς στην Αυστρία για λογαριασμό της ομάδας «καθαρών» μεταφορών, Transport & Environment, αποκαλύπτουν μια μεγάλη απόκλιση μεταξύ των επίσημων στοιχείων δοκιμών εκπομπών WLTP για τα οχήματα και της πραγματικής τους απόδοσης.

Τρία αυτοκίνητα δοκιμών, μια BMW 330e XDrive, ένα Peugeot 308 Plug-in Hybrid και ένα Renault Megane E-Tech PHEV, πέρασαν από μια σειρά τριών δοκιμαστικών διαδρομών σε δημόσιους δρόμους -που έχουν σχεδιαστεί για να αναπαράγουν τυπικές μετακινήσεις- και ο ενσωματωμένος εξοπλισμός μέτρησης εκπομπών κατέγραψε τα καυσαέρια που παράγονται από το καθένα.

Ενώ οι επίσημες εργαστηριακές δοκιμές WLTP δείχνουν εκπομπές CO2 συνδυασμένου κύκλου μεταξύ 27 g/km και 37 g/km για τα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν, οι πραγματικές δοκιμές στο σύνολό τους κατέγραψαν εκπομπές μεταξύ 85 g/km και 114 g/km όταν όλα τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν τις διαδρομές με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Αυτό είναι μια αύξηση περίπου τρεις φορές σε σχέση με τα επίσημα αναφερόμενα στοιχεία!

Στη διαδρομή «πόλης» που σχεδιάστηκε για να αναπαράγει την τυπική οδήγηση στην πόλη, τα plug-in υβριδικά είχαν καλύτερη απόδοση όταν ξεκινούσαν με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία, αλλά οι εκπομπές ρύπων ήταν συνολικά μεταξύ 1,2 και 1,3 φορές υψηλότερες από τους αριθμούς WLTP. Όταν η ίδια διαδρομή καλύφθηκε με την μπαταρία των PHEV καθόλου φορτισμένη, οι εκπομπές ήταν μεταξύ πέντε και επτά φορές υψηλότερες από το WLTP.

Η έκθεση που προκύπτει από το Transport & Environment συνιστά ότι τα PHEV δεν πρέπει να θεωρούνται οχήματα μηδενικών εκπομπών σε αστικές περιοχές και προτρέπει τις ρυθμιστικές αρχές σε όλη την Ευρώπη να βασίσουν τη φορολογία PHEV, συμπεριλαμβανομένου του φόρου εταιρικού αυτοκινήτου, στις πραγματικές εκπομπές και όχι στις επίσημες δοκιμές, οι οποίες μπορεί να υποτιμήσουν σημαντικά την πραγματική απόδοση.

Related posts
Formula 1HotIn Pen & InkManuscriptsMotorsportOld SchoolΧρήστος Κίτσος

F1 - Chinese GP: Η ιστορία του κινεζικού Grand Prix…

Moto NewsNews

Αποκαλύφθηκαν οι νέες Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory SE-09 SBK

Auto NewsNews

Η Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο i30

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!