Στο μεσοδιάστημα της ζωής της, η τρέχουσα γενιά του Peugeot 3008 περνά από την πατροπαράδοτη ανανέωση σε επίπεδο facelift και μας παρουσιάζεται γεμάτη τεχνολογικές αναβαθμίσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Άλλωστε βρισκόμαστε στο 2020 και έχουμε μπει για τα καλά στην ψηφιακή εποχή. Η προηγούμενη έκδοση του 3008 λάνσαρε το i–Cockpit της Peugeot και στη νέα ανανεωμένη του εκδοχή έρχεται και η αναβαθμισμένη έκδοση του λογισμικού για το «πιλοτήριο» με νέα 12.3 ιντσών οθόνη που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων, καθώς επίσης και μια νέα 10 ιντσών κεντρική οθόνη αφής για τις υπόλοιπες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Το να καταγράψουμε εδώ με λεπτομέρεια όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης που προσφέρει το νέο 3008 θα σας προκαλούσε βαρεμάρα, οπότε θα επικεντρωθούμε στη λειτουργία night visionτων προβολέων (αποκλειστικό χαρακτηριστικό σε ένα μεσαίο SUV) και στο λογισμικό αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας το οποίο ξεπερνά πλέον τη σήμανση για τα όρια ταχύτητας και ενημερώνει τον οδηγό για κάθε προειδοποιητική πινακίδα στο δρόμο.
Από πλευράς κινητήρων, το ανανεωμένο 3008 έρχεται με επιλογές βενζίνης, πετρελαίου και υβριδικά σύνολα. Οι βενζινοκινητήρες αποδίδουν 130 ή 180 ίππους ισχύος (ο πρώτος με χειροκίνητο εξάρι, ο δεύτερος με αυτόματο οκτάρι κιβώτιο ταχυτήτων), ενώ οι πετρελαιοκινητήρες έχουν ισχύ 130 ίππων μόνο. Πιο ενδιαφέρουσες είναι οι υβριδικές επιλογές με επιλογές μεταξύ δικίνητης έκδοσης 225 ίππων και τετρακίνητης 300 ίππων ισχύος.
Περισσότερες φωτογραφίες: