Auto NewsNews

Υβριδική τεχνολογία στη νέα Skoda Octavia vRS


Μοιράσου το....

Ήταν μόνο θέμα χρόνου η φιλοσοφία του εξηλεκτρισμού να επηρεάσει και τις εκδόσεις επιδόσεων της Skoda και έτσι έχουμε την πρώτη υβριδική Octavia, ή αλλιώς την Octavia vRS iV.

Έχουμε ήδη δει σε πλήρη ανάπτυξη τη νέα τέταρτη γενιά της Skoda Octavia, που με μια πρώτη ματιά θυμίζει λίγο και το Superb, ενώ έχει γίνει γνωστό ότι η γκάμα της Octavia vRS θα διαθέτει βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plugin υβριδικά μοντέλα. Τώρα όμως περνά στη νέα εποχή με το λανσάρισμα της PHEV έκδοσης.

Σχεδιαστικά, η vRS έκδοση ξεχωρίζει για τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, το διαφοροποιημένο αμάξωμα και τις 18άρες ζάντες (υπάρχουν και 19άρες στον προαιρετικό εξοπλισμό).

Παράλληλα, η εμπρός γρίλια, τα ένθετα στους προφυλακτήρες και τα περιγράμματα των παραθύρων είναι χρωματισμένα σε μαύρο χρώμα.

Μέσα, το περιβάλλον της καμπίνας διακρίνεται από τη χρήση σκούρων χρωμάτων και διακριτικών ραφών στα σπορ καθίσματα, ενώ το τριάκτινο τιμόνι με τα paddles για το κιβώτιο DSG δίνει έναν πιο αγωνιστικό τόνο.

Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με ένα μίγμα Alcantara και δέρματος, ενώ προσφέρουν και αρκετές επιλογές προσαρμογής.

Το νέο αυτό υβριδικό μοντέλο του γκρουπ χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης TSI των 1,4 λίτρων που βρίσκεται και κάτω από τα καπό των επερχόμενων Cupra Leon και VW Golf GTE και στο σύνολό του αποδίδει 245 ίππους ισχύος.

Ενισχυμένο από τους 115 ίππους του ηλεκτροκινητήρα, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο αποδεικνύει το διαμοιρασμό που γίνεται στην ισχύ και το γεγονός ότι δεν «κρέμεται» μόνο από τις ικανότητες του κινητήρα βενζίνης, όπως παλαιότερα.

Η μπαταρία των 13 kWh δίνει στη νέα vRS ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ., ενώ η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει δυνατές επιταχύνσεις και ρεπρίζ ακόμα και με πλήρες φορτίο. Έτσι, η Octavia vRS iV μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ. /ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα.

Σε ηλεκτρική λειτουργία η νέα Octavia μπορεί να διανύσει έως 130 χλμ., όπως δηλαδή και το επερχόμενο Golf GTE.

Τέλος, η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς μέσω τους αυτόματου κιβωτίου DSG των έξι σχέσεων, ενώ το τετρακίνητο diesel μοντέλο του παρελθόντος αναμένεται να επιστρέψει και αυτό στη γκάμα της γρήγορης Octavia.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Η CUPRA αποκαλύπτει το Terramar στους υπαλλήλους της Audi Hungaria που θα συμμετέχουν στην παραγωγή του

Auto NewsNews

Ford Mustang Mach-E: «Έπιασε» το ορόσημο των 150.000 μονάδων!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!