Οι Volkswagen και Ford έκαναν πρόσφατα γνωστές τις λεπτομέρειες της συνεργασίας τους η οποία είχε ανακοινωθεί για πρώτη φορά στις αρχές του 2019. Έχει ήδη γίνει γνωστό ότι το Amarok δεύτερης γενιάς (δες εδώ), το οποίο αναμένεται το 2022, θα εξελιχθεί και θα κατασκευαστεί από τη Ford στο εργοστάσιό της στη Ν. Αφρική, βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα που μελλοντικά θα στηρίζει και το νέο Ranger. Αυτό που δεν ξέραμε ωστόσο είναι πως η μοίρα του pick up της Volkswagen θα ήταν πολύ διαφορετική αν δεν υπήρχε αυτή η συνεργασία…
Σε μια ξεχωριστή ανακοίνωση που εξέδωσε την περασμένη εβδομάδα το εμπορικό τμήμα Volkswagen Commercial Vehicles, ο πρόεδρος Thomas Sedran έκανε μια σημαντική αποκάλυψη, τονίζοντας πως τελικά, από τη συνεργασία αυτή, θα επωφεληθούν οι πελάτες της εταιρείας, καθώς χωρίς αυτή δεν θα υπήρχε δυνατότητα εξέλιξης του νέου Amarok.
Πέρα από τη σχέση Amarok-Ranger, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν και στην κυκλοφορία ενός μικρού φορτηγού-βαν πόλης για τη Ford βασισμένο στο Caddy. Το μοντέλο αυτό θα κατασκευάζεται από το 2021 στην Πολωνία μαζί με το Transit Connect, ενώ από τις ίδιες εγκαταστάσεις θα βγει και το νέο Caddy, το οποίο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται μέσα στο δεύτερο μισό της επόμενης χρονιάς.