Auto NewsNews

Το νέο Volkswagen Golf GTI TCR ήρθε στην Ελλάδα!

Το Golf GTI είναι το πιο πετυχημένο σπορ χάτσμπακ στον κόσμο, ένα πραγματικό icon της γρήγορης καθημερινής οδήγησης. Από το αρχέτυπο GTI του 1976 έχουν περάσει 7 γενιές και 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις, με το DNA του μοντέλου να παραμένει αυθεντικό, με συμπαγείς διαστάσεις, χαμηλό βάρος, ισχυρό κινητήρα, καλοζυγισμένη ανάρτηση και φυσικά δυναμική εμφάνιση.

Και επειδή η φαντασία και οι δυνατότητες των μηχανικών της Volkswagen δεν γνωρίζουν όρια, εγένετο το Golf GTI TCR! Μία ειδική έκδοση βγαλμένη από το Motorsport και τον δύο φορές κατακτητή του πρωταθλήματος TCR (Touring Car Racing, διάδοχο του διάσημου WTCC), που διεξάγεται με υπερτροφοδοτούμενα, δίλιτρα/τετρακύλινδρα χάτσμπακ ή σεντάν παραγωγής, με κίνηση μόνο εμπρός.

Το κορυφαίο πλέον GTI έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που το κάνουν ασυναγώνιστο. Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος TSI αποδίδει 290 PS (213 kW) από τις 5.400 έως τις 6.400 σ.α.λ. προσφέροντας 45 PS (33 kW) επιπλέον από το Golf GTI Performance. Ακόμη και χαμηλά, το Golf GTI TCR είναι σε θέση να προσφέρει 200 Nm από τις μόλις 1.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 380 Nm σε ευρεία περιοχή στροφών (από τις 1.950 έως τις 5.300 σ.α.λ.) προσφέροντας τη δύναμη που ζητά ο οδηγός κάθε φορά που πατά το δεξί πεντάλ.

Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός στάνταρ αυτόματου DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Για τη βέλτιστη διαχείριση της μεταφοράς ισχύος και της θερμότητας, το Golf GTI TCR εφοδιάζεται με δύο επιπλέον ψυγεία νερού που βρίσκονται μπροστά και είναι ίδια με εκείνα του τετρακίνητου Golf R.

Ο στάνταρ, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display δείχνει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, η οποία αυξάνεται στα 260 χλμ./ώρα με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή (Vmax limit) ενώ μία αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής διασφαλίζει το απαιτούμενο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Όσο για το πατροπαράδοτο 0-100 χλμ./ώρα, αυτό πραγματοποιείται σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ ο 16-βάλβιδος turbo 4-κύλινδρος TSI εφοδιάζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων και έχει μέση κατανάλωση 6,7 λίτρων/100 χλμ. (κατά NEDC).

Επίσης, στον εμπρός άξονα υπάρχει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται από το Golf GTI Performance και συνδυάζεται με τα οδηγικά προφίλ “ECO”, “NORMAL”, “SPORT” και “INDIVIDUAL”. Το τελευταίο, προσφέρει προσωποποιημένη ρύθμιση του τιμονιού, της απόδοσης του κινητήρα, του κιβωτίου και της προαιρετικής ανάρτησης Dynamic Chassis Control (DCC).

Στο εσωτερικό επικρατεί η αγωνιστική αύρα του Golf TCR που κυριαρχεί στις πίστες. Τα κορυφαία σε στήριξη και άνεση σπορ καθίσματα έχουν ειδική επένδυση που έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτή την έκδοση. Με την απόχρωση του γραφίτη έρχονται σε πολύ όμορφη αντίθεση οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, στο κεντρικό υποβραχιόνιο, στις πόρτες, στον επιλογέα του DSG και στο σπορ, εμπνευσμένο από το TCR τριάκτινο τιμόνι με τις περφορέ λεπτομέρειες.

Τέλος, το νέο Volkswagen Golf GTI TCR είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 48.700 €.

Related posts
Moto NewsNews

Νέο Aprilia SR GT Replica: Με έμπνευση από το MotoGP…

Auto NewsNews

H Bridgestone παρουσιάζει το Dueler All-Terrain A/T002

Auto NewsNews

Τα Amarok/Ranger αναδείχθηκαν «Pick-up της Χρονιάς»...

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!