Το Corsa θα γιορτάσει την πρεμιέρα του πριν από το τέλος της χρονιάς και όλες οι εκδόσεις του νέου σουπερμίνι (diesel, βενζίνης ή ηλεκτρικές), επωφελούνται από τη μείωση βάρους, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η δυναμική συμπεριφορά και να μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας.
Μάλιστα, η ελαφρύτερη έκδοση της επόμενης γενιάς, πέφτει ακόμα και κάτω από το ορόσημο των 1.000 κιλών (εξαιρουμένου του οδηγού), καθώς η πεντάθυρη έκδοση θα ζυγίζει 980 κιλά.
Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108 κιλά ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, παρόλο που το μήκος του αυτοκινήτου είναι παρόμοιο με το τρέχον μοντέλο (4,06 μ.). Μία τέτοια μείωση βάρους χωρίς σημαντική μεταβολή στις διαστάσεις θεωρείται αξιοσημείωτο επίτευγμα και μεταφράζεται ως άμεσο όφελος στον καταναλωτή.
Η ευφυής σχεδίαση χαμηλού βάρους ξεκινά από τον υπολογιστή και εξελίσσεται με τη συμβολή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας. Χρησιμοποιώντας ατσάλι διαφόρων κατηγοριών και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες μεθόδους συγκόλλησης, οι ειδικοί κατάφεραν να μειώσουν αισθητά το βάρος του Corsa.
Στην όλη διαδικασία περιλαμβάνεται η συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, και η βελτιστοποίηση διαδρομών απόσβεσης φορτίου, συνδέσεων, δομής και μορφής.
Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί αμέσως μετά τη συναρμολόγησή του (body–in–white) είναι 40 κιλά ελαφρύτερο. Να θυμίσουμε ότι το επόμενο Corsa βασίζεται στη νέα πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα (multi–energy) για μικρά και συμπαγή μοντέλα, που υποστηρίζει τη λειτουργία ποικίλων συστημάτων κίνησης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν είτε κινητήρες καύσης, είτε μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Οι αλουμινένιοι κινητήρες μειωμένου βάρους, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των εμπρός και πίσω αξόνων, συμβάλλουν επίσης στο χαμηλό συνολικό βάρος, καθώς οι εξαιρετικά συμπαγείς τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15 κιλά λιγότερο από τις προηγούμενες τετρακύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης.
Επίσης, εξαιρετικά ασυνήθιστο στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων είναι το αλουμινένιο καπό του κινητήρα, που αν και μεγαλύτερο, εξοικονομεί 2,4 κιλά σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου, ενώ μέχρι πρότινος το μοναδικό μοντέλο της οικογένειας Opel με αλουμινένιο καπό ήταν το Insignia.
Τέλος, στη μείωση του βάρους έχουν συνεισφέρει και τα καθίσματα, με τη νέα, βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων να εξοικονομεί συνολικά 10 – 5.5 κιλά μπροστά και 4.5 κιλά πίσω με τη χρήση ενός νέου, ελαφρύτερου μονωτικού υλικού.