Auto NewsNews

Το επερχόμενο Hyundai Ioniq 5 N δοκιμάζεται στο Nurburgring!

Έχοντας ήδη αποδείξει ότι είναι ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά, το Hyundai Ioniq 5 παραδόθηκε στο τμήμα υψηλών επιδόσεων N της εταιρείας για να δημιουργηθεί αυτό που βλέπουμε στις εικόνες, το Ioniq 5 N!

Οι φωτογράφοι απαθανάτισαν τη δοκιμή του στο Nurburgring πριν από την κυκλοφορία του το 2023, δίνοντάς μας μια πρώτη ματιά στον πιο μυώδη σχεδιασμό του.

Κατασκευασμένο χαμηλότερο και φαρδύτερο από το βασικό μοντέλο, το Ioniq 5 N θα διαθέτει σημαντικά επανασχεδιασμένα μηχανικά στοιχεία για να αποτυπώσει την ουσία των N αυτοκινήτων της κορεάτικης μάρκας, όπως τα i20 N και i30 N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Hyundai i20N Performance: Κάν’ το όπως ο Νεβίλ…

Η Hyundai να θυμίσουμε ότι έχει ήδη μπει στην κατηγορία των SUV επιδόσεων με το Kona N, αλλά η τεχνολογία του πλαισίου και του συστήματος μετάδοσης κίνησης του Ioniq 5 N θα προέρχεται κυρίως από τα πρωτότυπα N Vision 74 και RN22e.

Στο μπροστινό μέρος αναμένουμε τους ίδιους προβολείς LED matrix που έχει και το βασικό Ioniq 5, αλλά αυτό το αυτοκίνητο δοκιμής φοράει διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα με πρόσθετες εισαγωγές για την ψύξη της μπαταρίας του N, που θα πρέπει να αντέχει υψηλότερα φορτία.

Δεδομένης της πρόσθετης δύναμης, η Hyundai θα τοποθετήσει πιο δυνατά φρένα, μια εκτεταμένη πίσω αεροτομή και έναν πίσω διαχύτη για μείωση της ανύψωσης σε μεγάλη ταχύτητα, ενώ τα ανοίγματα εξαερισμού μπροστά και πίσω από τους μπροστινούς τροχούς θα εξομαλύνουν επίσης τη ροή αέρα κατά μήκος των πλευρών.

Στο εσωτερικό, το Ioniq 5 είναι πιθανό να αποκτήσει ανανέωση N με πιο σπορ, αλλά βιώσιμα υλικά για την καμπίνα, βαθιά σπορ καθίσματα, πιο χοντρό τιμόνι και ανανεωμένα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ενώ θα περιμέναμε επίσης κάποια ηλεκτρονικά κόλπα, με διαφορετικές ρυθμίσεις πλαισίου, ισχύος και ελέγχου διαθέσιμες για τους οδηγούς.

Οι τελικές λεπτομέρειες του νέου Ioniq 5 N αναμένονται μέχρι το επόμενο έτος, αν και η Hyundai έχει επιβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2023 και ότι το concept RN22e παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων N.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιείται για το RN22e παρέχει μια ματιά στο τι μπορεί να δούμε στο Ioniq 5 N. Το concept χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα E-GMP με το Ioniq 5 N, την ίδια μπαταρία 77,4 kWh και το ίδιο setup διπλού κινητήρα για κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Ως άλλο παράδειγμα, υπάρχει επίσης το Kia EV6 GT που είναι κατασκευασμένο στην ίδια πλατφόρμα και διαθέτει την ίδια μπαταρία 77,4 kWh με δύο ηλεκτροκινητήρες. Στο Kia αυτό έχει ως αποτέλεσμα 585 ίππους ισχύος και 740 Nm ροπής, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 260 χλμ./ώρα.

Θα έχει το Ioniq 5 N παρόμοιες επιδόσεις; Ας περιμένουμε για να δούμε…

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!