Δεδομένης της όχι και τόσο καλής φήμης που έχουν τώρα τελευταία οι πετρελαιοκινητήρες, είναι περίεργο που εταιρείες του γκρουπ Volkswagen έχουν τόσο πολλούς κινητήρες diesel στη γκάμα τους. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος που ορισμένοι από αυτούς καταργούνται. Έτσι τα Audi SQ7 και SQ8 δε θα χρησιμοποιούν πλέον τον τετράλιτρο TDI αντικαθιστώντας τον με ίδιας χωρητικότητας βενζινοκινητήρα.
Το νέο κινητήριο σύνολο είναι μια υποβαθμισμένη –από πλευράς ισχύος- έκδοση του twin-turbo V8 που βρίσκεται κάτω από το καπό του RS Q8, καθώς επίσης και πολλών ακόμα μοντέλων στη γκάμα της Audi και της Porsche. Διαθέτει εκ των πραγμάτων λιγότερη ροπή από τον πετρελαιοκινητήρα που αντικαθιστά με 770Nm αντί για 900 Nm, ωστόσο η ισχύς έχει αυξηθεί σημαντικά.
Και τα δύο μοντέλα παράγουν πλέον πάνω από 500 ίππους ισχύος σε σχέση με τα 430 του κινητήρα diesel, πράγμα που βοηθά και στη βελτίωση των επιδόσεων, με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται κατά 0,8 δευτερόλεπτο ταχύτερα στα 4,1 δευτερόλεπτα!
Μοιάζει με μεγάλη μείωση για τη συγκεκριμένη αύξηση ισχύος, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι και το βάρος μειώνεται σημαντικά, μιας και ένας βενζινοκινητήρας είναι σημαντικά πιο ελαφρύς από έναν αντίστοιχο πετρελαίου.
Έτσι, πέρα από τις επιδόσεις βελτιώνεται και ο χειρισμός των αυτοκινήτων αυτών σε ακραίες συνθήκες ταχύτητας, κάτι που ενισχύεται τόσο από την προσθήκη αερανάρτησης, όσο και από τη δυνατότητα τετραδιεύθυνσης που θα είναι στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
Οι νέες βενζινοκίνητες εκδόσεις των SQ7 και SQ8 θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη προς τα τέλη καλοκαιριού ή αρχές φθινοπώρου με τιμές που θα κυμαίνονται περί τα 80.000 ευρώ για το πρώτο και 85.000 ευρώ για το δεύτερο.