Auto NewsNews

Στο Πανεπιστήμιο του Warwick οι χρησιμοποιημένες μπαταρίες των Nissan LEAF αποκτούν «δεύτερη ζωή»…


Μοιράσου το....

Η δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών μπαταριών ιόντων λιθίου, για οικιακή και βιομηχανική χρήση, γίνεται πραγματικότητα για τη Nissan, χάρη σε ένα νέο σύστημα ταξινόμησης  που αναπτύχθηκε από τους ερευνητές της κατασκευαστικής ομάδας WMG, στο Πανεπιστήμιο του Warwick.

Μόλις οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) εκπληρώσουν την πρωταρχική αποστολή τους, συνήθως ανακυκλώνονται από τον κατασκευαστή. Ωστόσο, πολλές μπαταρίες ιόντων λιθίου (Li-ion) έχουν αρκετή διάρκεια ζωής ακόμα και μετά τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου, για χρήσεις «δεύτερου κύκλου» τόσο για οικιακές, όσο και για βιομηχανικές εφαρμογές.

Για να γίνει αυτό, είναι απαραίτητο να «ταξινομηθούν» οι  χρησιμοποιημένες μπαταρίες, προκειμένου να προσδιοριστούν εκείνες που είναι κατάλληλες για χρήση ως ανταλλακτικά, εκείνες που είναι κατάλληλες για χρήση «δεύτερου κύκλου» και εκείνες που είναι κατάλληλες ως υλικό προς ανακύκλωση. Αυτή η διαδικασία «ταξινόμησης» είναι παραδοσιακά μια μακρά και δαπανηρή υπόθεση.

Η  Nissan ήταν πρόθυμη να διερευνήσει τρόπους για να εφαρμόσει μια πολύ ταχύτερη διαδικασία «ταξινόμησης» των χρησιμοποιημένων μπαταριών ιόντων λιθίου από τα Nissan LEAF, επιτρέποντας την επαναχρησιμοποίηση παλιών συστοιχιών ή μονάδων μπαταριών, έναντι  της λύσης της απόρριψης ή ανακύκλωσής τους.

Με βάση τα παραπάνω, τα εμπλεκόμενα μέρη προκλήθηκαν να επιδείξουν τη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας 1MWh, με την συγκεκριμένη διαδικασία, μέχρι το τέλος του 2019.

Το έργο που έλαβε την ονομασία  “UK Energy Storage Laboratory”, χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από το πράγραμμα BEIS (Business, Energy and Industrial Strategy) και  χρησιμοποιήθηκαν 50 μπαταρίες από  Nissan LEAF για την ανάπτυξη της υφιστάμενης διαδικασίας «ταξινόμησης», υπό την καθοδήγηση της Nissan, της ομάδας  WMG του Πανεπιστημίου του Warwick, της AMETEK και της Element Energy.

Ο ειδικοί στην τεχνολογία των μπαταριών της WMG, στο Κέντρο Καινοτομίας Ενέργειας, ανέπτυξαν μια ασφαλή, στιβαρή και γρήγορη μεθοδολογία για τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες ιόντων λιθίου των αυτοκινήτων, σε επίπεδο συσκευασίας. Αυτή η μεθοδολογία, η οποία αναπτύχθηκε αρχικά από την WMG, μεταφέρθηκε με επιτυχία σε μια πειραματική εγκατάσταση «δεύτερης ζωής», όπου επιτεύχθηκε ο στόχος του 1MWh αποθήκευσης ενέργειας «δεύτερου κύκλου».


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

Το επερχόμενο Hyundai Ioniq 5 N δοκιμάζεται στο Nurburgring!

Auto NewsEcoNews

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Opel Astra!

Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!