Auto NewsNews

Στην παραγωγή η Mercedes-AMG One με πάνω από 1000 ίππους!


Μοιράσου το....

Σχεδόν πέντε χρόνια αφότου η Mercedes αποκάλυψε για πρώτη φορά το υπεραυτοκίνητό της, AMG One, έφτασε επιτέλους η έκδοση παραγωγής.

Η άγρια ​​εμφάνιση και το αεροδυναμικό πακέτο παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα στη μετάβαση από το πρωτότυπο στο αυτοκίνητο παραγωγής και οι τελικές προδιαγραφές είναι εντυπωσιακές.

Υπενθυμίζουμε ότι το AMG One είναι η προσπάθεια της Mercedes για ένα μονοθέσιο της Formula 1 για… το δρόμο! Αν και δεν μοιάζει με αυτοκίνητο της F1, χρησιμοποιεί ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που προέρχεται από τη μονάδα ισχύος που βρίσκεται στα μονοθέσια F1 της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι ένας υπερτροφοδοτούμενος και υψηλόστροφος κινητήρας V6 είναι τοποθετημένος στη μέση και σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, στέλνει ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου επτά σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ εκεί που το AMG One διαφέρει είναι στον μπροστινό άξονα, όπου υπάρχουν δύο ηλεκτρικοί κινητήρες 120 kW, ένας για την κίνηση κάθε τροχού.

Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 574 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., αν και η κόκκινη γραμμή είναι μέχρι τις 11.000! Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι προσαρτημένος στον κινητήρα, γνωστός και ως MGU-K, αποδίδει από μόνος του 163 ίππους. Οι δύο μπροστινοί ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 326 ίππους. Συνολικά, η μέγιστη ισχύς είναι 1063 ίπποι, σύμφωνα με τη Mercedes. Όσο για τη ροπή, η εταιρεία λέει ότι δεν μπορεί να υπολογιστεί και να ανακοινωθεί λόγω του πόσο περίπλοκο είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η Mercedes αναφέρει μόνο χρόνο 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα!

Η στήριξη του αμαξώματος από ανθρακονήματα και του monocoque πλαισίου γίνεται με μια διάταξη ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Υπάρχουν επίσης κεραμικά φρένα και σφυρήλατες ζάντες εννέα ακτινών από μαγνήσιο με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το AMG One.

Παράλληλα, υπάρχουν πολλά ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα κατά μήκος του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου ενός διαχωριστή που διπλώνει στον προφυλακτήρα όταν δεν χρησιμοποιείται και ενεργών αεραγωγών (περσίδων) πάνω από τους θόλους των μπροστινών τροχών για την ανακούφιση της πίεσης.

Το αυτοκίνητο, όταν βρίσκεται σε λειτουργία αγώνα, διαθέτει ακόμη και λειτουργία DRS (Drag Reduction System), που «ισιώνει» την αεροτομή και τις περσίδες για να μειώσει την κατακόρυφη δύναμη κατά 20 τοις εκατό για βέλτιστη άμεση ταχύτητα. Μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα ή αυτόματα όταν πατηθούν τα φρένα ή όταν υπάρχει μεγάλη πλευρική επιτάχυνση.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα απογυμνωμένο πιλοτήριο με αρκετό χώρο για δύο επιβάτες. Το κάτω μέρος των καθισμάτων είναι σταθερό, ενώ το τιμόνι και τα πεντάλ είναι ρυθμιζόμενα, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βρει την καλύτερη θέση οδήγησης.

Επίσης, υπάρχουν δύο οθόνες 10 ιντσών για την εμφάνιση όλων των απαραίτητων πληροφοριών στον οδηγό και ένα τιμόνι τύπου Formula 1 με ενσωματωμένο αερόσακο.

Δεν είναι σαφές πότε θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις για το AMG One, αν και η παραγωγή επιβεβαιώνεται ότι θα ξεκινήσει κάποια στιγμή το 2022 μετά από χρόνια καθυστερήσεων. Έτσι, μετά από πέντε χρόνια αναμονής, είμαστε σίγουροι ότι οι αγοραστές γίνονται ανυπόμονοι. Αλλά τουλάχιστον η ανταμοιβή θα αξίζει τον κόπο…


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Moto NewsNews

Ο ΣΕΜΕ αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το νέο Ford E-Tourneo Custom

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!