Η DS αποκάλυψε ορισμένα χαρακτηριστικά που θα έχει το νέο της μεσαίο crossover, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του στις αρχές του επόμενου έτους. Με το όνομα DS 4, το νέο μοντέλο βάζει στόχο το κομμάτι της αγοράς που σήμερα κατέχουν τα Audi Q2, BMW X2 και Mercedes–Benz GLA.
Το νέο DS 4 θα πάρει τη θέση του στη γκάμα της εταιρείας ανάμεσα στα DS 3 Crossback και τη ναυαρχίδα DS7 Crossback, βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 του γκρουπ PSA. Στην ουσία, θα μπορούσε κανείς να πει ότι αποτελεί ένα συμπαγές και ανασχεδιασμένο μοντέλο που βασίζεται στο DS 7, αλλά με πιο ελαφριά κατασκευή και διευρυμένη χρήση συνθετικών υλικών.
Θα κινείται από μια τροποποιημένη εκδοχή του plug–in υβριδικού κινητήρα του DS 7 Crossback, ο οποίος συνδυάζει έναν τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 225 ίππους ισχύος. Σύμφωνα με την DS, η συστοιχία μπαταριών στο νέο μοντέλο θα παρέχει αυξημένη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία, η οποία θα φτάνει έως και τα 60 χλμ. με μια φόρτιση.
Βέβαια, οι υπεύθυνοι της DS έχουν ήδη αποκλείσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου crossover, καθώς η πλατφόρμα EMP2 δεν είναι συμβατή με πλήρη ηλεκτρική κίνηση μέσω μπαταριών. Για το λόγο αυτό, η PSA ήδη εξελίσσει τη διάδοχη πλατφόρμα, η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της του χρόνου σε μια νέα ναυαρχίδα από τη Citroen.
Μέσα στο νέο DS 4, οι επιβάτες θα απολαύσουν μια μεγάλη κεντρική οθόνη με δυνατότητα χειρισμού με χειρονομίες, φωνητικές εντολές ή ένα trackpad τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Θα υπάρχει επίσης μια νέα οθόνη προβολής στο παρμπρίζ (head–up display).
Όλα αυτά θα συνδυαστούν με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, που θα μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο της κατεύθυνσης του αυτοκινήτου, της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης του κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Σύμφωνα με τη DS, το αυτόνομο σύστημα θα μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και μέσα στην κίνηση της πόλης, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την ταχύτητα και τη θέση του αυτοκινήτου σε μια επερχόμενη στροφή.