Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με σχεδιασμό από τη δεκαετία του ’60 που βλέπετε στις εικόνες κρύβει μια πρωτοποριακή τεχνολογία σύμφωνα με τον κατασκευαστή της. Προγραμματισμένη να παρουσιαστεί στην έκθεση CES του Λας Βέγκας την επόμενη εβδομάδα, η μοτοσυκλέτα Racer της NAWA Technologies χρησιμοποιεί μια υβριδική μπαταρία που συνδυάζει τις συμβατικές μπαταρίες λιθίου με τους υπερπυκνωτές.
Με τον τρόπο αυτό, η NAWA Technologies υπόσχεται ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη χωρητικότητα -άρα αυτονομία- και καλύτερη απόδοση, καθώς επίσης και χαμηλότερο βάρος. Οι υπερπυκνωτές της μοτοσυκλέτας τοποθετούνται εκεί που συμβατικά θα ήταν το ντεπόζιτο καυσίμου, ενώ οι μπαταρίες λιθίου παίρνουν το συμβατικό χώρο του κινητήρα. Το σύνολο ζυγίζει μόλις 150 κιλά, που σημαίνει ότι είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από μια Harley Livewire, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για πρωτότυπο και όχι για μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, η ισχύς του νέου Racer ανέρχεται σε λίγο πάνω από 100 ίππους, κάτι που σημαίνει 0-100 χλμ./ώρα σε τρία δευτερόλεπτα (όσο και η Livewire) και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.
Η αυτονομία ανακοινώνεται σε 145 χλμ. για εκτός πόλης διαδρομές, αλλά για την αστική μετακίνηση εκτοξεύεται στα 290 χλμ., καθώς οι υπερπυκνωτές θα έχουν τη δυνατότητα φόρτισης από το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση.