Η επερχόμενη Ferrari Purosangue, πιθανώς το πιο αμφιλεγόμενο αυτοκίνητο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, βρίσκεται λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του και μόλις επιβεβαιώθηκε ότι θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την πρόσφατη Roma GT.
Σύμφωνα με τον Michael Leiters, επικεφαλής του τομέα τεχνολογίας της Ferrari, η εταιρεία θα έχει τελικά δύο οικογένειες μοντέλων: αυτά με τον κινητήρα εμπρός και αυτά με τον κινητήρα πίσω. Αυτό θα προσφέρει πολλές επιλογές διαμόρφωσης και ειδικά στα μοντέλα με τον κινητήρα εμπρός πρέπει να περιμένουμε πολλές ακόμα εκδόσεις.
Με βάση το σχεδιασμό της Roma, η νέα Purosangue θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τις GT σχεδιαστικές γραμμές, αλλά με μεγαλύτερο SUV όγκο. Προφανώς, η Purosangue θα χρησιμοποιεί διαφορετική γρίλια εμπρός αλλά όχι μικρότερη, μιας και η αυξημένη εισαγωγή αέρα βοηθά στην ψύξη του κινητήρα.
Στην πίσω πλευρά, ο σχεδιασμός θα μπορούσε να φέρνει περισσότερο στην πιο υπερυψωμένη GTC4Lusso, δημιουργώντας έναν πιο πρακτικό και ευρύχωρο χώρο αποσκευών.
Επίσης, η νέα Ferrari Purosangue θα μπορούσε κάλλιστα να κινείται από ένα υβριδικό σύνολο στα πρότυπα της SF-90, ωστόσο η πλατφόρμα της έχει σχεδιαστεί ώστε να φέρει κινητήρες V6, V8, ακόμα και V12, σύμφωνα με τον Leiters.
Με την κωδική ονομασία “FUV” (Ferrari Utility Vehicle), η νέα Purosagne έχει σχεδιαστεί να παρουσιαστεί επίσημα το 2021, ενώ η τιμή της αναμένεται να διαμορφωθεί πέριξ και ίσως πάνω από τα 200.000 ευρώ.