Auto NewsNews

Πρεμιέρα για το hatchback ηλεκτρικό Fiat 500


Μοιράσου το....

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και την ολοκλήρωση της διαδικασίας προ-παραγγελίας του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 “la Primacabrio που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στο Μιλάνο, η γκάμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles επεκτείνεται με την περιορισμένης παραγωγής έκδοση 500 “la Primahatchback.

Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του νέου ηλεκτρικού 500 “la Primahatchback αποτελεί η γυάλινη πανοραμική οροφή, ένα πραγματικό «παράθυρο προς τον ουρανό» που προσφέρει ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό.

Το πίσω μέρος διαθέτει πλέον μια κλασσική 3η πόρτα για το χώρο αποσκευών, καθώς και ένα νέο σπόιλερ για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Διαθέσιμοι είναι τρεις χρωματισμοί με έμπνευση από το περιβάλλον: Ocean Green (πέρλα), με έμπνευση από τη θάλασσα, Mineral Grey (μεταλλικό), με έμπνευση από τη γη και Celestial Blue (τριών επιστρώσεων), με έμπνευση από τον ουρανό.

Η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης αποτελούν δύο θεμελιώδη χαρακτηριστικά για τους αγοραστές. Οι μπαταρίες λιθίου του ηλεκτρικού 500 έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυ-φόρτισης 85kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50χλμ., απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει την μέση ημερήσια χρήση.

Ο ταχυ-φορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά ενώ χάρη στο βύσμα “Combo 2” έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα. Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback η έκδοση “la Prima” του νέου ηλεκτρικού 500 προσφέρεται με το σύστημα easy Wallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα συνοδεύεται από καλώδιο τύπου “Mode 3” που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW.

Το ηλεκτρικό 500 διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Range και Sherpa. Ειδικότερα το πρόγραμμα Sherpa, βελτιστοποιεί το σύνολο των λειτουργιών ώστε να εξασφαλίσει ότι ο χρήστης θα φτάσει στον προορισμό του. Το πρόγραμμα Sherpa επενεργεί σε μεγάλο αριθμό συστημάτων του αυτοκινήτου ώστε μειώνοντας της κατανάλωση ενέργειας το όχημα να φτάσει στον προορισμό που έχει τεθεί μέσω του συστήματος πλοήγησης ή στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Το πρόγραμμα “Normal” προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που προσομοιάζει την αίσθηση ενός συμβατικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης, ενώ στο πρόγραμμα “Range” ενεργοποιείται η λειτουργία “onepedaldrive”, επιτρέποντας την οδήγηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο κάθε φορά που το αφήνει ο οδηγός επιβραδύνει το όχημα, περίπου σαν να πάταγε το φρένο. Ο κινητήρας έχει ισχύ 87kW (118  ίππους), προσφέρει τελική ταχύτητα 150χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 9 δλ. και στα 50χλμ./ώρα σε 3,1 δλ.

Το νέο ηλεκτρικό 500 προσφέρει απόλυτη συνδεσιμότητα με το smartphone του χρήστη, ενώ η νέα –τοποθετημένη σε οριζόντια διάταξη- οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 10.25” ακολουθεί τις γραμμές του ταμπλό.

Το σύστημα UConnect 5 σε συνεργασία με τη συσκευή τηλεματικής, εκτός από τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης υποστηρίζει μια σειρά υπηρεσιών:

  • My Assistant: υπηρεσία που συνδέει τον χρήστη με την εξυπηρέτηση πελατών ώστε να λάβει βοήθεια σε περίπτωση τεχνικού θέματος. Παράλληλα ο χρήστης λαμβάνει και e-mail με την κατάσταση του αυτοκινήτου του.
  • My Remote: μέσω του smartphone του, ο χρήστης μπορεί από απόσταση να ελέγχει τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας, τη βέλτιστη επιλογή φόρτισης, το σημείο που βρίσκεται το αυτοκίνητο, να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο και να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού.
  • My Car: ο χρήστης ελέγχει την κατάσταση του αυτοκινήτου με πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνιο για στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, έως το χρόνο για πραγματοποίηση της συντήρησης του αυτοκινήτου.
  • My Navigation: μέσω του κινητού μπορούν να σταλούν οι πληροφορίες που αφορούν στον προορισμό, καθώς και πληροφορίες για τη διαδρομή, τους σταθμούς φόρτισης και την κίνηση, ενώ παράλληλα με βάση τις συνθήκες ο χρήστης μπορεί να δει στο χάρτη με δυναμικό τρόπο μέχρι που μπορεί να φτάσει το όχημα ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
  • My Wi-Fi: το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε ένα wi-fi hotspot που μπορεί να συνδέσει ταυτόχρονα έως και οκτώ συσκευές. Παράλληλα το My Wi-Fi επιτρέπει στο χρήστη να επικοινωνεί με φωνητικές εντολές μέσω του Amazon Alexa.
  • My Theft Assistance: ο χρήστης ενημερώνεται σε περίπτωση κλοπής του οχήματος. Μετά τη σχετική επιβεβαίωση οι αρχές ενημερώνονται και υποστηρίζονται με πληροφορίες με σκοπό την ανεύρεση του οχήματος.

Για το νέο ηλεκτρικό 500 “la Prima” hatchback η Fiat λανσάρει ένα νέο σύστημα προ-παραγγελιών όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους χωρίς να απαιτείται η καταβολή προκαταβολής. Το νέο σύστημα έρχεται ως συνέχεια της πρώτης φάση προ-παραγγελιών που ξεκίνησε τον Μάρτιο για την cabrio έκδοση “la Prima”, η οποία εξαντλήθηκε σε συνέχεια του ενδιαφέροντος που έδειξαν χιλιάδες καταναλωτές στην Ευρώπη.

Τότε οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να καταβάλουν μια προκαταβολή για να εξασφαλίσουν το δικό τους ηλεκτρικό 500 “la Prima” cabrio. Σήμερα, στη φάση 2 και πάλι μέσω του www.fiat.com οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαλέξουν το ηλεκτρικό 500 που επιθυμούν, αυτή τη φορά χωρίς καμία υποχρέωση προκαταβολής. Το σύστημα με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα του ενδιαφερόμενου εμφανίζει την προσφορά με βάση τα κίνητρα που δίνει για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου κάθε κράτος. Στη συνέχεια μόλις το νέο ηλεκτρικό 500 είναι διαθέσιμο στην αγορά όσοι πραγματοποίησαν τη διαδικασία προ-παραγγελίας θα είναι οι πρώτοι που θα ενημερωθούν από το δίκτυο της Fiat ώστε αν το επιθυμούν να προχωρήσουν με την αγορά του αυτοκινήτου.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Moto NewsNews

Ο ΣΕΜΕ αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το νέο Ford E-Tourneo Custom

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!