Το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό μοντέλο όλων των εποχών, με περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το Volkswagen Golf, περνάει πλέον στην όγδοη γενιά του, η οποία μόλις αποκαλύφθηκε!
Αρχίζοντας από την βάση που χτίστηκε το νέο μοντέλο, αυτή είναι η πιο εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB και κάνει το ντεμπούτο της στο νέο Golf, ενώ στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα του γκρουπ.
Από άποψη διαστάσεων, το νέο Golf διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του, με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ., ενώ το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ.
Επιπλέον, η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,275.
Εμφανισιακά, η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου δείχνει τη συγγένεια της με τις προηγούμενες γενιές, αλλά έχει ανασχεδιαστεί με δυναμικές, καθαρές γραμμές και ελκυστικές αναλογίες, ενώ κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο αποτελούν οι πίσω κολόνες (C–pillar) του αμαξώματος. Αυτό το στοιχείο χαρίζει μια ρευστή δυναμική προς τα εμπρός και τονίζει την κόμπακτ αίσθηση με ένα στιβαρό πίσω μέρος, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το αυθεντικό σχήμα του Golf.
Στην καμπίνα, τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και οθόνες αφής.
Επιπλέον, ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν υψηλή διασυνδεσιμότητα ανάμεσα στους επιβαίνοντες και στο αυτοκίνητο, ενώ το προαιρετικό head–up display και οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη.
Όσο αφορά τις διασυνδεμένες τεχνολογίες, η όγδοη γενιά Golf αποτελεί ένα νέο ορόσημο στην κατηγορία της και στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης, αφού το σύστημα Travel Assist εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και επιτρέπει την ημι-αυτόνομη κίνηση του αυτοκινήτου με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα!
Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, η οποία αξιοποιεί τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid).
Αρχίζοντας από τους κινητήρες βενζίνης, οι δύο τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ συνεχίζοντας στους κινητήρες πετρελαίου, αυτοί είναι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι που αποδίδουν 115 και 150 ίππους.
Παράλληλα, τo νέο Golf θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου, με τη Volkswagen να προσφέρει το μικρομεσαίο μοντέλο της σε τρεις eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων.
Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug–in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους και η έκδοση GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση, που αποδίδει 245 ίππους.
Κλείνοντας, το νέο Golf θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα και στις εκδόσεις Golf, Life, Style και R-Line, ενώ κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD και Golf R.
Περισσότερες φωτογραφίες: