Auto NewsNews

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes-Benz GLC


Μοιράσου το....

Έπειτα από επτά ολόκληρα χρόνια, η Mercedes-Benz περνάει στη δεύτερη γενιά την GLC, η οποία με νέα εμφάνιση, εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και φουλ τεχνολογία έρχεται να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη πορεία του προκατόχου της.

Μια πορεία που αν μη τι άλλο είναι αξιοθαύμαστη, αφού από τη γέννηση της πρώτης GLC (το 2015), το γερμανικό SUV έχει σημειώσει περισσότερες από 2,6 εκατ. πωλήσεις, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια αποτελεί το best-seller της Mercedes-Benz.

Επιστρέφοντας στη νέα GLC και αρχίζοντας από τη βάση, αυτή είναι «χτισμένη» επάνω στην πλατφόρμα της C-Class και είναι κατά 60 χλστ. μακρύτερη από την προηγούμενη (4.716 χλστ. για το μήκος) και 4 χλστ. χαμηλότερη (1.640 χλστ. για το ύψος), τη στιγμή που το πλάτος παρέμεινε ίδιο στα 1.890 χλστ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχει βελτιωθεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας κατά 2 δέκατα, διαμορφώνοντας τώρα το -εξαιρετικό για SUV- Cd στο 0,29 (από 0,31).

Επίσης, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει φέρει αύξηση και στους εσωτερικούς χώρους, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 70 λίτρα, αγγίζοντας πλέον τα 620 με όρθια την πίσω σειρά καθισμάτων.

Εμφανισιακά, η νέα GLC διατηρεί τη βασική σιλουέτα του προκατόχου της και αποκτά τη μεγάλη και πιο κάθετη μάσκα της εταιρείας, με τους νέους προβολείς να βρίσκονται στα άκρα.

Πίσω, έχουμε και εκεί νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, που συμβαδίζουν με τη νέα εικόνα που θέλει να περάσει η μάρκα, καθώς και εδώ ενώνονται με μία λωρίδα μεταξύ τους, η οποία βέβαια παραδόξως δεν φωτίζεται αλλά λειτουργεί μόνο ως ανακλαστήρας.

Στα ενδότερα, η εικόνα είναι εντελώς νέα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με την έμφαση στη τεχνολογία να είναι παραπάνω από οφθαλμοφανές. Για του λόγου το αληθές έχουμε δύο οθόνες από σχεδόν 12 ίντσες η κάθε μία (12,3 αυτή του πίνακα και 11,9 αυτή στην κεντρική κονσόλα) μέσα από τις οποίες γίνονται όλες οι ρυθμίσεις και απεικονίσεις του αυτοκινήτου, ενώ και εδώ (όπως και σε άλλα μοντέλα της μάρκας) συναντούμε στρόγγυλους αεραγωγούς τύπου τουρμπίνας αεροσκάφους και υψηλή κεντρική κονσόλα.

Στα κινητήρια σύνολα της νέας GLC τώρα, έχουμε μόνο εξηλεκτρισμένες επιλογές, οι οποίες περιλαμβάνουν δίλιτρους τετρακύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες σε συνδυασμό με ήπια υβριδικά συστήματα 48V για τις βασικές (GLC 200 των 204 ίππων, GLC 300 των 258 ίππων και GLC 220d των 197 ίππων) και τρίλιτρο εξακύλινδρο τουρμποντίζελ για την GLC 400d, που θα ακολουθήσει στο μέλλον.

Όλες οι επιλογές συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο 9τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης 4Matic, ενώ έχουμε και Plug-in υβριδικές εκδόσεις με 313 ίππους (GLC 300e), 381 ίππους (GLC 400e) και 335 ίππους (GLC 300de), οι οποίες σύμφωνα με τη Mercedes-Benz μπορούν να παρέχουν με μία φόρτιση 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε!

Όσο για τη διάθεση της νέας GLC, αυτή θα γίνει προς τα τέλη του έτους, με τις παραγγελίες να «ανοίγουν» -και τα πρώτα αυτοκίνητα να τοποθετούνται στις κατά τόπου εκθέσεις- μετά το καλοκαίρι.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Moto NewsNews

Ο ΣΕΜΕ αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το νέο Ford E-Tourneo Custom

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!