Auto NewsNews

Πρεμιέρα για τη νέα Ferrari 296 GTS


Μοιράσου το....

Η Ferrari αποκάλυψε τη νέα, ανοιχτή έκδοση του υβριδικού supercar 296 GTB, με την ονομασία 296 GTS.

Ακριβώς όπως οι 812 GTS, SF90 Spider και F8 Tributo Spider, η νέα 296 GTS διαθέτει αφαιρούμενη σκληρή οροφή, η οποία κρύβεται μπροστά από το υπερτροφοδοτούμενο V6 plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του αυτοκινήτου.

Η Ferrari λέει ότι η οροφή χρειάζεται 14 δευτερόλεπτα για να κατέβει ή να ανέβει και μπορεί να γίνει σε ταχύτητες έως και 45 χλμ./ώρα.

Όσο για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, η GTS είναι μια διθέσια ανοιχτή berlinetta, όπως την αποκαλεί η Ferrari και μοιάζει πανομοιότυπη με την κουπέ GTB.

Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από την 250 LM και εξακολουθεί να διατηρείται στις πλαϊνές εισαγωγές, στο κάθετο πίσω παράθυρο και στο πλαίσιο του αμαξώματος.

Μπροστά, οι λεπτοί προβολείς και η χαμηλή, φαρδιά μάσκα τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου και το πίσω μέρος της GTS διαθέτει το ίδιο κεντρικό σύστημα εξάτμισης και τεράστιο διαχύτη.

Χωρίς να υπολογίζουμε την Dino Spyder 246, η νέα 296 GTS είναι η πρώτη πραγματική οδική έκδοση ανοιχτής Ferrari V6 που βγαίνει από το Maranello.

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος τρίλιτρος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 με plug-in υβριδικό σύστημα που διαθέτει και η Berlinetta, που σημαίνει ότι η GTS αποδίδει 820 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 740 Nm ροπής!

Αυτή η ισχύς αποστέλλεται μέσω ενός κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη μόνο στους πίσω τροχούς, σε αντίθεση με το άλλο υβριδικό supercar της Ferrari, την τετρακίνητη SF90. Παρόλα αυτά, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα παραμένει αμετάβλητος σε σχέση με την κουπέ έκδοση, στα 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι επίσης ίδια στα 325 χλμ./ώρα!

Όπως ήταν αναμενόμενο, λόγω της αναδιπλούμενης σκληρής οροφής, η GTS ζυγίζει 70 κιλά περισσότερο από την κουπέ εκδοχή, με το συνολικό βάρος να διαμορφώνεται σε 1.540 κιλά.

Εκτός από την προσθήκη αεροδυναμικών πτερυγίων, βλέπουμε την ίδια καμπίνα με την GTB. Αυτό σημαίνει ένα πιο προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας από τις SF90 και Roma και μια επιπλέον οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού με πληροφορίες όπως οι στροφές του κινητήρα, η ταχύτητα και η τρέχουσα σχέση στο κιβώτιο.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Έφτασε τo νέο ηλεκτρικό scooter BMW CE 04 στην ελληνική αγορά

Auto NewsNews

Η Volvo έχει ετοιμοπαράδοτα XC

Auto NewsHotNews

Lancia: Αρχίζει η αναγέννησή της!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!