Η πρόσφατη αναγέννηση της Bugatti ξεκίνησε στην Ιταλία προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980, με τον Ιταλό επιχειρηματία Romano Artioli να αγοράζει τα δικαιώματα του ονόματος και του εμπορικού σήματος της Bugatti το 1987. Στη συνέχεια δημιούργησε μια ομάδα ταλαντούχων σχεδιαστών και μηχανικών με σκοπό τη δημιουργία ενός supercar αντάξιου του ιστορικού ονόματος Bugatti. Το αποτέλεσμα ήταν η EB110, ένα εντυπωσιακό, κεντρομήχανο, τετρακίνητο «τέρας» με απόδοση 560 ίππων από τον V12 κινητήρα με τις τέσσερεις τουρμπίνες!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αφιέρωμα: Bugatti EB110
Δυστυχώς η EB110 των 300.000 δολαρίων βγήκε στην αγορά κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και έτσι οι χαμηλές πωλήσεις (σε συνδυασμό με βιομηχανικό σαμποτάζ, όπως υποστήριξε ο Artioli) οδήγησαν στη χρεωκοπία της εταιρείας το 1995. Ο όμιλος της Volkswagen αγόρασε στη συνέχεια τη Bugatti το 1998 αποφασισμένος να την αναστήσει για ακόμα μια φορά μπαίνοντας στον 21ο αιώνα.
Σήμερα, η EB110 αναμένεται να κάνει μια «επάνοδο». Φήμες και δημοσιεύσεις στον Instagram νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο θέλουν τηBugatti να δημιουργεί ένα ειδικό μοντέλο – φόρο τιμής στην ιστορική ΕΒ110 και πιο συγκεκριμένα στην ΕΒ110 SS.
Η φήμη αυτή προήλθε από την εταιρεία διάθεσης κλασικών αυτοκινήτων Girardo and Co. και υπονοεί ότι το ξεχωριστό αυτό αυτοκίνητο θα κάνει την εμφάνισή του κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Monterey Car Week τον επόμενο μήνα σε δέκα αντίτυπα που θα δημοπρατηθούν προς περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ το καθένα…