MotorsportRace News

Παν. Πρωτ. Αναβάσεων: 1η Ανάβαση Ψάθας [05 – 06 Νοεμβρίου 2022]


Μοιράσου το....

Ο χορός της βροχής!

Η βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στην 1η Ανάβαση Ψάθας δυσκόλεψε τις προσπάθειες των οδηγών που έλαβαν μέρος στον έκτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Στις περισσότερες κατηγορίες, η μάχη για τη νίκη είχε κριθεί από το πρώτο σκέλος, με τους οδηγούς να προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ο Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) πέτυχε άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα στην κατηγορία Formula Saloon, κάνοντας το πέντε στα πέντε για φέτος! Με αυτό τον τρόπο, ο 34χρονος οδηγός κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία, αφήνοντας τον Ντίνο Ζυγογιάννη στη δεύτερη θέση. Ο οδηγός του Skoda Fabia επικράτησε στην FST2, με τον Σπύρο Μαυροειδάκο στην πρώτη του εμφάνιση με το Mitsubishi Mirage Proto να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη Formula Saloon.

Στην Ομάδα Α, η μάχη που όλοι περιμέναμε δεν πραγματοποιήθηκε, καθώς ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) είχε εν τέλει εύκολο έργο απέναντι στον Στάθη Κουκέα (Ford Fiesta R5). Ο τοπικός οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα και άφησε πίσω του τον οδηγό του Ford Fiesta R5, ο οποίος έδειξε να δυσκολεύεται στο βρεγμένο τερέν.

Εντυπωσίασε με τα περάσματά του ο Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου που άφησε θετικές εντυπώσεις στην πρώτη ανάβαση της καριέρας του, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Ομάδας Α, με αντεπίθεση στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ο γιος του νικητή της κατηγορίας, ξεπέρασε στο δεύτερο σκέλος το εμπόδιο του Αθανάσιου Μόσχου (Renault Clio Kit Car), ο οποίος τα πήγε περίφημα στο ντεμπούτο του στο χώρο των αναβάσεων.

Στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πρωταγωνιστής ήταν ο νικητής της Α6, Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος (Citroen Saxo VTS) που άφησε πίσω την άτυχη στιγμή της Ριτσώνας, χωρίς να απειληθεί από τον δεύτερο Θεόδωρο Καλαμαρά με Citroen Saxo VTS. Ωραία αναμέτρηση είχαμε για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, μεταξύ του Γιώργου Δήμου (Volkswagen Polo) και του Σταμάτη Βουλή (Citroen Saxo VTS),  η οποία έληξε υπέρ του πρώτου.

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ε, με τελικό νικητή τον Παναγιώτη Ιωάννη Ευθυμίου. Ο οδηγός του Ford Escort RS Cosworth αντεπιτέθηκε στο δεύτερο μισό του αγώνα, πετυχαίνοντας μια παλικαρίσια νίκη!

Ο Αθανάσιος Καραθανάσης πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση, τερματίζοντας στην κορυφή της Ε έως 2 Λίτρα και της Ε11 και δεύτερος στην Ε. Αν και ήταν επικεφαλής της Ε έως τα μέσα του αγώνα, ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi) δεν μπόρεσε να παραμείνει στην κορυφή, καθώς ένα τετ-α-κε στις αρχές του δεύτερου σκέλους τον περιόρισε στην τρίτη θέση της Ε και στη δεύτερη στα «μικρά» της Ε. Μοναδική παρηγοριά για τον Γιαννιώτη οδηγό η πρώτη θέση στην κατηγορία Ε10. Πίσω του τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa B.

Στα Ιστορικά, δεν ήταν εύκολη η επικράτηση του Ιωάννη Κάτσικα. Ο οδηγός του Ford Escort RS2000 MKII απειλήθηκε στο δεύτερο σκέλος από τον Ιωάννη Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo), ο οποίος εν τέλει τερμάτισε δεύτερος με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από το νικητή, ενώ ο Γιώργος Μαγγιδάς (Ford Escort MKII) συμπλήρωσε το βάθρο στην κατηγορία.

Στην Ομάδα Ν, ο Ιωάννης Δασκαλόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) οδήγησε ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο, κερδίζοντας άλλον έναν αγώνα φέτος, με τον Παναγιώτη Σμυρναίο (Peugeot 106 S16) να επικρατεί στη Ν έως 2 Λίτρα και να αφήνει πίσω του τον Ευθύμη Σούκουλη με ίδιο αυτοκίνητο.

Τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Πιτίτσας στις 26 και 27 Νοεμβρίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort RS Cosworth

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος – Citroen Saxo VTS (Δεν προσμέτρησε)

Ομάδα Ν: Ιωάννης Δασκαλόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Παναγιώτης Σμυρναίος – Peugeot 106 S16 (Δεν προσμέτρησε)

Ομάδα Ε: Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου – Ford Escort RS Cosworth

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Αθανάσιος Καραθανάσης – Opel Astra F

Formula Saloon: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ιστορικά: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII

Α6: Σταμάτιος Μάριος Δημητρόπουλος – Citroen Saxo VTS

Α8: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC

Ν2: Παναγιώτης Σμυρναίος – Peugeot 106 S16

Ν4: Ιωάννης Δασκαλόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)

Ε10: Χρήστος Λάππας – Peugeot 106

Ε11: Αθανάσιος Καραθανάσης – Opel Astra F

Ε12: Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου – Ford Escort RS Cosworth (Δεν προσμέτρησε)

FST: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)

FST2: Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης – Skoda Fabia III 5J

FSA: Δημήτρης Κακαλάκης – BMW M3 E30 (Δεν προσμέτρησε)

Ιστορικά 1+2+3: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII


Μοιράσου το....
Related posts
MotorsportRace News

Κυπ. Ράλλυ Χώματος: 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας

MotorsportRace NewsWRC

WRC: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του 2023

MotorsportRace News

Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2022

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!