MotorsportRace News

Παν. Πρωτ. Αναβάσεων: Ανάβαση Ριτσώνας “Νίκος Παππάς” 2022


Μοιράσου το....

Απόλυτοι Κυριάρχοι!

Από νωρίς ξεκαθάρισε το τοπίο σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας “Νίκος Παππάς”. Οι νικητές των περισσότερων Ομάδων τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή και δεν απειλήθηκαν στο δεύτερο σκέλος από τους αντιπάλους τους. Ο αγώνας αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού των Ιστορικών αυτοκινήτων. Ο καιρός ήταν σύμμαχος οργανωτών, αγωνιζομένων και θεατών και παρά τις αναπόφευκτες καθυστερήσεις, οι οδηγοί απόλαυσαν τον αγώνα! Αν και το ρεκόρ της Ανάβασης δεν έσπασε, οι συμμετέχοντες οδήγησαν στο όριο, προς τέρψη των θεατών που βρέθηκαν στη διαδρομή του αγώνα.

Στη Formula Saloon, ο Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησε με άνεση, πετυχαίνοντας την τέταρτη συνεχόμενη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα. O 34χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, με το χρονόμετρο να σταματάει στο δεύτερο σκέλος στο 2:02.75. Ο Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) έκανε σπουδαία εμφάνιση και τερμάτισε δεύτερος, με τον νικητή της FST2, Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη (Skoda Fabia III 5J) να συμπληρώνει το βάθρο. Στην FSA πρώτευσε ο Νίκος Παπαδόπουλος με το εντυπωσιακό Ford Escort RS2000 MKII. Ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πραγματοποίησε την τρίτη καλύτερη επίδοση στη Formula Saloonστο πρώτο σκέλος, δεν ανέβηκε στο δεύτερο μέρος.

Στην Ομάδα Ν, νικητής αναδείχθηκε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type-R EP3. Ο 31χρονος οδηγός είχε δείξει από το Σάββατο τις άγριες προθέσεις του και δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, στην Ομάδα Ν, στη Ν έως 2 Λίτρα, αλλά και στην κλάση Ν3. Ο Νίκος Καραθανάσης με Honda Civic Type-Rδεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερματίζοντας δεύτερος, με τον Νικόλαο Αργυράκη να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη Ν. Ο οδηγός του Citroen Saxo VTS ήταν ο ταχύτερος στην ανταγωνιστική Ν2, αφήνοντας πίσω του τον Νικόλαο Συκαρά με Peugeot 106 S16!

Μάχη μέχρι το τελευταίο μέτρο είχαμε στην Ομάδα Α μεταξύ του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) και του Ευστάθιου Κουκέα (Ford Fiesta R5), με τελικό νικητή τον οδηγό του Ford Escort WRC. Ο Ευθυμίου ανέβηκε ταχύτερα στο πρώτο σκέλος, ο Κουκέας αντεπιτέθηκε στη συνέχεια, ωστόσο δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του «αειθαλή» οδηγού, χάνοντας για μόλις 17 εκατοστά δευτερολέπτου! Ο Δημήτρης Πολατσίδης (Mitsubishi Lancer Evo VI) συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) κυριάρχησε, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα, κερδίζοντας παράλληλα και στην κλάση Α6. Πίσω του στην Α έως 2 Λίτρα βρέθηκαν οι Γιώργος Ντέκας με Citroen Saxo VTS και Ιωάννης Μίχος με ίδιο αυτοκίνητο. Δυσκολεύτηκε, αλλά τελικά επικράτησε στην Α5 ο Γιώργος Μπατής με Toyota Yaris.

Ο Βασίλης Ντέρμας (Opel Ascona i2000) ήταν ο τελικός νικητής στις Ομάδες Ε και Ε έως 2 Λίτρα, με τον ταχύτερο και στα δύο σκέλη του αγώνα, Κώστα Παπαχρήστο να δέχεται ποινή 10 δευτερολέπτων, και να υποχωρεί τρίτος, καθώς το Citroen Saxo που οδηγούσε, βρέθηκε οχτώ κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το επιτρεπόμενο. Ενδιάμεσά τους βρέθηκε ο νικητής της κατηγορίας στην Πορταριά, Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi), με την απόσταση που εν τέλει τον χώρισε από την κορυφή να είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Ο ταχύτατος Ντέρμας ήταν ο νικητής και στην κλάση Ε11, με τον Λάππα να πρωτεύει στην Ε10.

Στα Ιστορικά, ο Ιωάννης Κάτσικας με Ford Escort RS2000 MKII ήταν ανίκητος το διήμερο, πανηγυρίζοντας δικαίως τη δεύτερη φετινή του νίκη στην κατηγορία. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort RS1600 MKI) και Στέλιος Μπολέτης (Ford Escort RS2000 MKII).

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας στις 5-6 Νοεμβρίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος – Peugeot 106 S16

Ομάδα Ν: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Honda Civic Type R EP3

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Honda Civic Type R EP3

Ομάδα Ε: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000

Formula Saloon: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ιστορικά: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII

Α5: Γιώργος Μπατής – Toyota Yaris (Δεν προσμέτρησε)

Α6: Αλέξης Μητσάκος – Peugeot 106 S16

Α7: Γιώργος Ντέκας – Citroen Saxo VTS (Δεν προσμέτρησε)

Α8: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC

Ν2: Νικόλαος Αργυράκης – Citroen Saxo VTS

Ν3: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος  – Honda Civic Type R EP3

Ν4: Ιωάννης Δασκαλόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)

Ε9: Γρηγόρης Σταματίου – Peugeot 106 Rallye (Δεν προσμέτρησε)

Ε10: Χρήστος Λάππας – Peugeot 106

Ε11: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000

Ε12: Αθανάσιος Μπέκας – Ford Sierra 3DR

FST: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX

FST2: Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης – Skoda Fabia III 5J

FSA: Νίκος Παπαδόπουλος – Ford Escort RS2000

FSA2L: Απόστολος Κούσης – Honda Civic Type-R FN2 (Δεν προσμέτρησε)

Ιστορικά 1+2+3: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII


Μοιράσου το....
Related posts
MotorsportRace News

Κυπ. Ράλλυ Χώματος: 2ο Ράλλυ Σπριντ Βοιωτίας

MotorsportRace NewsWRC

WRC: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του 2023

MotorsportRace News

Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2022

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!