Τα πρώτα αντίτυπα της νέας Bugatti Divo ξεκινούν να παραδίδονται στους κατόχους τους, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας, σχεδόν δύο χρόνια μετά την πρώτη αποκάλυψη του υπεραυτοκινήτου της Bugatti στο Monterey το 2018.
Βασισμένη στη Chiron, η Bugatti Divo είναι μια ελαφρύτερη και πιο ευκίνητη έκδοση του μοντέλου, προοριζόμενη για τους πελάτες εκείνους της εταιρείας που προτιμούν να περνούν περισσότερο χρόνο με το αυτοκίνητό τους στην πίστα.
Η Divo έχει πάρει το όνομά της από το θρυλικό οδηγό αγώνων Albert Divo. Μόλις 40 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν συνολικά και όλα είχαν ήδη πουληθεί προτού το μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του το 2018.
Η Bugatti Divo χρησιμοποιεί ένα αποκλειστικά σχεδιασμένο αμάξωμα, βελτιστοποιημένο αεροδυναμικά, με νέο εμπρός μέρος, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και φώτα LED.
Το τροποποιημένο εμπρός χείλος του προφυλακτήρα δημιουργεί επιπλέον 90 κιλά κάθετης αεροδυναμικής δύναμης σε σχέση με τη Chiron, ενώ πολλαπλές δίοδοι αέρα που ανοίχτηκαν στο αμάξωμα, βοηθούν στην απευθείας ψύξη των φρένων.
Η διαμόρφωση της οροφής βοηθά και αυτή στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, ενώ η πίσω αεροτομή είναι κατά 23% πιο φαρδιά και μπορεί να τοποθετηθεί σε διάφορες γωνίες ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που χρησιμοποιείται.
H Divo χρησιμοποιεί τον W16 κινητήρα της Chiron με το τετραπλό τούρμπο, χωρητικότητας 8.0 λίτρων, με απόδοση ισχύος 1.500 ίππων και ροπής 1.600 Nm, ενώ η μετάδοση την κίνησης γίνεται με το ίδιο επτάρι αυτόματο κιβώτιο DSG και φτάνει και στους τέσσερεις τροχούς. Έτσι η νέα Divo μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα!
Εσωτερικά, η Divo διαθέτει ένα ταμπλό από ανθρακόνημα και ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα από μπλε και γκρι Alcantara.
Σύμφωνα με τη Bugatti, τα καθίσματα αυτά προσφέρουν επιπλέον πλευρική στήριξη, ενώ το παρόμοιας σχεδίασης τιμόνι διαθέτει πιο φαρδιά paddles για ευκολότερες αλλαγές των ταχυτήτων.