Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsa-e Rally για το ADAC Opel e-Rally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς και δύο ηλεκτρικά Corsa περνούν τώρα από δοκιμασίες αντοχής στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen.
Οι μηχανικοί της Opel Motorsport ασχολούνται με την ταχύτητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι 100kW (136hp) στη δεύτερη φάση εξέλιξης. Αφού η εξέλιξη του Corsa-e Rally ολοκληρωθεί, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών, ενώ αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες πελατών το καλοκαίρι, ώστε να προλάβουν τις πρώτες δοκιμές τον Ιούλιο.
Το Corsa-e Rally έχει την ίδια μπαταρία με το αυτοκίνητο παραγωγής, όπου με χωρητικότητα 50kWh παρέχει αυτονομία 337 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Για βελτιστοποίηση της αυτονομίας σε αγώνες ράλι, η μπαταρία προσφέρει τρία προγράμματα (modes): το “competition mode”, το “rain mode” και το “eco mode”, με το τελευταίο να υπάρχει για την εξοικονόμηση ενέργειας μεταξύ των ειδικών διαδρομών.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι οι παραγγελίες για το Corsa-e Rally μπορούν να γίνονται από τώρα, ενώ οι υποβολές συμμετοχών στο 2020/21 ADAC Opel e-Rally Cup ξεκίνησαν εχθές.
Περισσότερες φωτογραφίες: