Auto NewsNews

Ντεμπούτο για το ανανεωμένο Range Rover Velar

Η Land Rover αποκάλυψε την ανανεωμένη έκδοση του Range Rover Velar, του κομψού πενταθέσιου SUV της μάρκας που βρίσκεται ανάμεσα στο συμπαγές Evoque και το μεγαλύτερο Range Rover Sport.

Οι αναβαθμίσεις του νέου Velar δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικές, ωστόσο το μοντέλο υιοθετεί την πιο πρόσφατη σουίτα λειτουργιών διεπαφής χρήστη της JLR και την αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα για το plug-in υβριδικό σύνολο.

Οι μεγαλύτερες τεχνικές αλλαγές έχουν γίνει στην έκδοση P400e plug-in hybrid. Εδώ, συνδυάζεται ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας δύο λίτρων ισχύος 300 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Οι αναβαθμίσεις αφορούν συγκεκριμένα στη μπαταρία, η οποία είναι και πιο αποτελεσματική και πιο ικανή. Σε αντίθεση με πολλά plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, το Velar μπορεί να φορτίσει με έως και 50 kW, γεμίζοντας τη μεγαλύτερη μπαταρία των 19,2 kWh σε μόλις 30 λεπτά, ενώ το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών αυξάνει επίσης την πλήρως ηλεκτρική αυτονομία, η οποία φτάνει τώρα τα 65 χλμ., μια αύξηση 20% σε σύγκριση με πριν.

Μαζί, οι δύο μονάδες ισχύος παράγουν 404 ίππους ισχύος και 640 Nm ροπής που είναι αρκετά για να στείλουν το Velar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα με το ανανεωμένο plug-in σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι προϋπάρχοντες ήπια υβριδικοί τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ Ingenium του Velar αποτελούν τις υπόλοιπες επιλογές κίνησης, που συμπληρώνονται από έναν βενζινοκινητήρα P400 400 ίππων.

Οι εξωτερικές αλλαγές περιορίζονται σε νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, νέα σχέδια τροχών και ανανεωμένη μάσκα, όλα εμπνευσμένα από το τελευταίο Range Rover Sport.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο ουσιαστικές με την αφαίρεση της διπλής οθόνης του προηγούμενου μοντέλου, η οποία έχει αντικατασταθεί με την αιωρούμενη κυρτή γυάλινη οθόνη που εμφανίζεται και αλλού στα αυτοκίνητα της JLR.

Κάτω από την οθόνη υπάρχει μια πλήρως επανασχεδιασμένη κονσόλα που είναι σχεδόν εντελώς απαλλαγμένη από φυσικούς διακόπτες και διαθέτει μόνο τον επιλογέα ταχυτήτων.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

H Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου INSTER

Moto NewsNews

Νέο ARES 125 GT: Η ναυαρχίδα της DAYTONA στα 125 κ.εκ.

Auto NewsEcoNews

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Ford Explorer στην Κολωνία [video]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!