Η μεσαία Mercedes–Benz E–Class αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της γκάμας των Γερμανών για πάνω από 70 χρόνια και σχετίζεται στενά με τη φήμη της εταιρείας στον αυτοκινητιστικό κόσμο, ενώ η τρέχουσα έκδοση W213 ήταν μια πραγματική επιτυχία για τη Mercedes–Benz και με σκοπό να τη διατηρήσει στο προσκήνιο, η εταιρεία προχώρησε σε μια εκτενή ανανέωση της E–Class με νέες τεχνολογίες, βελτιωμένο σχεδιασμό και καινούρια μηχανικά σύνολα.
Την ανανεωμένη E–Class κινεί τώρα ένας τούρμπο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με την ονομασία M 254. Αυτός είναι ο δεύτερος νέος κινητήρας που βασίζεται στην παραμετροποιημένη πλατφόρμα της εταιρείας και ενσωματώνει την ίδια τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου με τον εξακύλινδρο σε σειρά M 256.
Όλες οι εκδόσεις της νέας E–Class ενισχύονται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα, όπου ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει μέρος του φορτίου, βοηθώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος με τη σειρά του διαθέτει μια μονή τουρμπίνα αλλά και ένα δευτερεύοντα ηλεκτρικό συμπιεστή ώστε να βοηθάει στην απόκριση στις χαμηλές στροφές.
Μαζί με το νέο βενζινοκινητήρα, η γκάμα διαθέτει μια σειρά κινητήρων diesel καθώς και plug–in υβριδικούς, οι οποίοι συνδυάζονται με το εννέα σχέσεων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση πίσω ή στους τέσσερεις τροχούς.
Παράλληλα με τη βασική έκδοση της E–Class παρουσιάστηκε και η ανανεωμένη Ε53 AMG η οποία προς το παρόν θα αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο της σειράς AMG του μοντέλου μέχρι την αποκάλυψη της πολυαναμενόμενης E63 S.
Η νέα Ε53 AMG συνεχίζει να φέρει τον εξακύλινδρο κινητήρα σε σειρά M 256, ο οποίος ενισχύεται από συμβατικό τούρμπο, ηλεκτρικό συμπιεστή και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση της ναυαρχίδας παραμένει απαράλλακτη με την ισχύ να ανέρχεται σε 430 ίππους και τη ροπή σε 520 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρα προσθέτει 20 ίππους και 250 Nm.
Μαζί με τα νέα μηχανικά στοιχεία, η νέα E–Class απέκτησε και ανανεωμένο σχεδιασμό στο εξωτερικό της, στοιχεία του οποίου μαρτυρούν το πώς θα μοιάζει η νέα S–Class που αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά, αλλά και η νέα C–Class την οποία περιμένουμε να δούμε το 2021.
Τα νέα, πιο κομψά χαρακτηριστικά αισθητικής τονίζονται εμπρός από τα νέα LED φωτιστικά σώματα, ενώ αλλαγές συναντούμε και στα πίσω φώτα που αναδεικνύουν το σχεδιασμό της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Το εσωτερικό της ανανεωμένης E–Class παραμένει σε γενικές γραμμές ίδιο με την προηγούμενη έκδοση, πέρα από το γεγονός ότι η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται πλέον στο βασικό εξοπλισμό, με δύο επιλογές για το μέγεθος.
Τόσο ο πίνακας των οργάνων όσο και η κεντρική οθόνη είναι διαστάσεων 10.25 ιντσών, αλλά πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι θα επιλέξουν τις οθόνες των 12.3 ιντσών που αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τη λειτουργικότητα του συστήματος αλλά και την τεχνολογική πολυτέλεια της καμπίνας.
Φυσικά παρόν είναι το σύστημα infotainment MBUX, ενώ στη νέα έκδοση θα κάνει ντεμπούτο το καινούριας σχεδίασης τιμόνι που φέρει τέσσερεις αισθητήρες αφής και πληθώρα άλλων λειτουργιών.
Πέρα από τη σεντάν έκδοση θα διατεθούν και αμαξώματα Estate και All-Terrain, με την κυκλοφορία τους να ξεκινά τον ερχόμενο Μάιο, ενώ θα πρέπει να περιμένουμε λίγο παραπάνω για τις νέες εκδόσεις Coupe, Cabriolet αλλά και για την E63 S.
Περισσότερες φωτογραφίες: