Auto NewsEcoNews

Νέο ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το Rimac Nevera [video]

Το νέο Rimac Nevera των 1.914 ίππων κατέκτησε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο υπεραυτοκίνητο έφτασε σε τελική ταχύτητα 412 χλμ./ώρα με τον επικεφαλής οδηγό δοκιμών και ανάπτυξης της εταιρείας, Miro Zrnčević, στο τιμόνι.

Εξοπλισμένο με ελαστικά Michelin Cup 2R και αγωνιστικό κάθισμα Sabelt, το Nevera κατάφερε να πετύχει την τελική του ταχύτητα στα 4 χλμ. ευθείας της πίστας δοκιμών Papenburg στη Γερμανία…

Το νέο ρεκόρ συμπληρώνει τον τίτλο του Nevera ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο με χρόνο 0-100 χλμ./ώρα στα 1,85 δευτερόλεπτα!

Η Rimac λέει ότι το Nevera «παραδίδεται σε πελάτες με περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 350 χλμ./ώρα, αλλά ο καθένας μπορεί να επιτύχει τα 412 χλμ./ώρα κατά τη διάρκεια ειδικών εκδηλώσεων πελατών με την υποστήριξη της ομάδας της Rimac».

Το Nevera προήλθε και αναπτύχθηκε από το πρωτότυπο C_Two, διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (άρα τετρακίνηση) και συνολικά 1.914 ίππους ισχύος και 2.360 Nm ροπής.

Πέρα από το 0-100 χλμ./ώρα στα 1,85 δευτερόλεπτα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι ικανό να επιταχύνει 0-160 χλμ./ώρα σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα και 0-300 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα!

Η μπαταρία των 120 kWh του αυτοκινήτου προσφέρει μέγιστη αυτονομία σχεδόν 550 χλμ. και με δυνατότητα φόρτισης 500 kW, η φόρτιση 0-80% διαρκεί μόλις 19 λεπτά, εάν φυσικά μπορέσει να βρεθεί μια παροχή που να το υποστηρίζει…

Για να εξισορροπήσει τις απίστευτες επιδόσεις, η Rimac τοποθέτησε στο Nevera δίσκους φρένων από ανθρακονήματα 390 χλστ. της Brembo που περιβάλλονται από εξαπίστονες δαγκάνες και βρίσκονται πίσω από ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.

Όπως συμβαίνει με πολλά EV, η μπαταρία είναι τοποθετημένη χαμηλά στο αυτοκίνητο και ανάμεσα στους δύο άξονες, δίνοντας κατανομή βάρους 48:52 εμπρός/πίσω για ενίσχυση της ευελιξίας και των χειρισμών.

Το σύστημα All-Wheel Torque Vectoring 2 της Rimac βοηθά επίσης, ενισχύοντας το κράτημα και την πρόσφυση. Η τεχνολογία αντικαθιστά τον συμβατικό έλεγχο πρόσφυσης και ευστάθειας και καθορίζει την ποσότητα της ροπής που αποστέλλεται σε κάθε τροχό ξεχωριστά, με τις παραμέτρους να συνδέονται με επτά διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Αυτά περιλαμβάνουν τα Sport, Drift, Comfort, Range, Track και δύο Custom προγράμματα.

Το εσωτερικό διαθέτει επίσης πολλές άλλες τεχνολογίες. Το διθέσιο πιλοτήριο διαθέτει τρεις οθόνες TFT, που μπορούν να διαμορφωθούν από τον οδηγό. Το εσωτερικό χωρίζεται σε δύο ζώνες, με το πάνω μέρος της καμπίνας να εστιάζει στην οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις. Το infotainment βρίσκεται στο κάτω μισό του ταμπλό, καθώς και άλλα χειριστήρια και οθόνες δεδομένων οδήγησης.

Το Nevera θα περιοριστεί σε 150 μονάδες, η καθεμία κατασκευασμένη στην πατρίδα της μάρκας, την Κροατία, με τιμή από 2 εκατομμύρια ευρώ, ενώ κάθε αυτοκίνητο θα υπογραφεί προσωπικά από τον ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

Η Suzuki ετοιμάζει ηλεκτρικό Jimny για την Ευρώπη!

Auto NewsNews

Volkswagen ID.7: Έρχεται με έξυπνο σύστημα κλιματισμού!

Auto NewsNews

Tο Renault Group και η CEA εξελίσσουν νέο ενσωματωμένο αμφίδρομο φορτιστή

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!