Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen έδειξε στον κόσμο ότι ως μάρκα είναι πλέον διαφορετική σε σχέση με λίγα χρόνια πριν και σύμφωνα με τις δικές της δεσμεύσεις «το μέλλον της είναι ηλεκτρικό, πλήρως διασυνδεδεμένο και με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα». Αυτό φυσικά είναι μεγάλο βάρος αλλά και ευθύνη για ένα μοναδικό έως τώρα μοντέλο, το ID.3, αλλά και τη μια και μοναδική πλατφόρμα, την ΜΕΒ.
Βέβαια, σύμφωνα με την εταιρεία, οι μοναδικές αυτές έως ήμερα κατασκευές δε θα χρειαστεί να φέρουν μόνες τους το βάρος της νέας εποχής της εταιρείας, μιας και όπως ανακοινώθηκε η μάρκα είναι πλέον η «Νέα Volkswagen» και έχει και νέο λογότυπο για να το αποδείξει…
Το αυθεντικό σήμα με το “V” πάνω από το “W” χρονολογείται από το 1939, με τον κύκλο τότε να θυμίζει γρανάζι. Μέσα στα χρόνια έγιναν διάφορες μικρές αλλαγές, όπως το μαύρο χρώμα που έγινε μπλε και στη συνέχεια άλλαξε διάφορους τόνους απόχρωσης.
Το 2000 η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα τρισδιάστατο λογότυπο, μόδα την οποία η Apple έθεσε το 2013 στο περιθώριο όταν κυκλοφόρησε το iOS 7 με ένα επίπεδο λογότυπο δύο διαστάσεων. Λίγο (έως πολύ) καθυστερημένα, η VW ακολούθησε με τη σειρά της τη νέα τάση και σήμερα παρουσιάζει το δικό της δισδιάστατο λογότυπο.
Επιπρόσθετα, η VW θέλει να τροποποιήσει μεγάλο μέρος των επικοινωνιακών της γραφικών με σκοπό την προσαρμογή τους στη νέα εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το νέο λογότυπο θα αναρτηθεί αρχικά στα κεντρικά της VW στο Wolfsburg, ενώ αναμένεται να αντικαταστήσει το παλιό σήμα σε όλους τους αντιπροσώπους σε Ευρώπη και Κίνα φέτος και στον υπόλοιπο κόσμο μέσα στο 2020. Συνολικά θα πρέπει να αντικατασταθούν περίπου 70.000 σήματα!