Η Citroën αποκάλυψε τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα με τα 103 ενδιαφέροντα -και πλούσια- χρόνια ιστορίας.
Η νέα εμφάνιση αποτελεί μια νέα ερμηνεία του αρχικού λογότυπου, το οποίο είχε υιοθετηθεί για πρώτη φορά από τον ιδρυτή André Citroën και ήταν εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας, η οποία παρήγαγε συστήματα γραναζιών «ψαροκόκαλου». Η γνώριμη και τεχνική αναφορά “deux chevrons”παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroën από τότε…
Η κομψή νέα εμφάνιση του εμβλήματος παρουσιάζει την εξέλιξη της μάρκας και θα βρεθεί στη μελλοντική παραγωγή και τα πρωτότυπα οχήματα Citroën, από τα μέσα του 2023 και ύστερα, ενώ το εμφανές, ενισχυμένο κατακόρυφο οβάλ πλαίσιο, θα εισαγάγει μια νέα κατεύθυνση στη σχεδιαστική γλώσσα στην οποία το οπτικά εμφανές σήμα θα γίνει άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο υπογραφής όλων των μοντέλων της Citroën.