Auto NewsNews

Νέο λογότυπο για την επικοινωνία της BMW


Μοιράσου το....

Μετά από 20 και πλέον χρόνια, η μάρκα BMW αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online & offline επικοινωνίες της.

Πιο συγκεκριμένα, τα λογότυπα επικοινωνίας των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί πλήρως με νέα μορφή λογοτύπου και νέες σχεδιαστικές αρχές, ενώ το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW, ενώ το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετεξέλιξη της BMW από μία καθαρά αυτοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο  ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολογίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας.

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το ανασχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονική εμφάνιση on & offline.

Το παγκόσμιο λανσάρισμα του ανανεωμένου σήματος ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου, 2020. Τη μεταβατική περίοδο, 3 – 31 Μαρτίου 2020, θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, on & offline, και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις. Το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος λογοτύπου και προορίζεται για χρήση σε υλικά / μέσα επικοινωνίας. Δεν θα χρησιμοποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των Εμπόρων.


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Kymco CV3 Noodoe: Άρχισε η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Η CUPRA αποκαλύπτει το Terramar στους υπαλλήλους της Audi Hungaria που θα συμμετέχουν στην παραγωγή του

Auto NewsNews

Ford Mustang Mach-E: «Έπιασε» το ορόσημο των 150.000 μονάδων!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!