Η BMW προετοιμάζεται για να λανσάρει τη νέα Μ3 μέσα στο δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς. Η νέα, έκτη γενιά του θρυλικού πλέον τετράθυρου performance car των Βαυαρών έχει περάσει από εκτενή μηχανική αναβάθμιση, περνώντας από την πίσω κίνηση στην τετρακίνηση για πρώτη φορά στην ιστορία.
Όταν η νέα BMW M3 φτάσει στην αγορά θα βρει απέναντί της σκληρό ανταγωνισμό, κυρίως στα «πρόσωπα» των Mercedes-AMG C 63, Audi RS 4 Avant και Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio.
Η νέα BMW M3 θα κινείται από την τελευταία έκδοση του τρίλιτου εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo κινητήρα της Μ. Με όνομα S58, ο κινητήρας αυτός έκανε το ντεμπούτο του στα Χ3 Μ και Χ4 Μ και μπορεί να περιστρέφεται έως τις 7.200 σ.α.λ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στις Σέρρες με BMW M2, M4 και M5!
Όπως και στα δυνατά SUV, έτσι και τώρα ο κινητήρας αυτός θα προσφέρεται σε δύο επίπεδα απόδοσης. Η «βασική» Μ3 θα αποδίδει 480 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας, η έκδοση “Competition” έρχεται με απόδοση 510 ίππων ισχύος.
Όπως και στην πρόσφατα ανανεωμένη Μ5, η BMW θα εφοδιάσει και τη νέα Μ3 με το επιλεκτικό σύστημα τετρακίνησης, επιτρέποντας στον οδηγό να στείλει έως και ολόκληρη τη δύναμη του κινητήρα στον πίσω άξονα. Η επιλογή αυτή δίνεται κυρίως για να μπορεί η νέα Μ3 να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό των Mercedes-AMG C 63 και Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio, οι οποίες είναι αποκλειστικά πισωκίνητες.
Ανανέωση περιμένουμε και στον αισθητικό τομέα, μέσα και έξω, με τους σχεδιαστές του τομέα Μ να σκοπεύουν στη διαφοροποίηση της Μ3 από την M-Sport έκδοση της Σειράς 3. Στο εσωτερικό, κύριο χαρακτηριστικό θα είναι η μείωση των διαφόρων διακοπτών, με τις περισσότερες λειτουργίες να γίνονται πλέον μέσω του νέου iDrive 7.0 συστήματος infotainment.
Η νέα Μ3 θα είναι ταυτόχρονα πιο ελαφριά και περισσότερο ευκίνητη σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, κυρίως χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας CLAR της BMW. Τέλος, οι μηχανικοί της Μ θα βάλουν το χέρι τους και στα νέας τεχνολογίας αμορτισέρ που χρησιμοποιήθηκαν στη νέα Σειρά 3 και σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος της Μ3, φαίνεται πως θα δημιουργήσουν ένα νέο και άκρως αποδοτικό σύστημα ανάρτησης.