Το γκρουπ PSA αποκάλυψε τη νέα πλατφόρμα κατασκευής eVMP για τον εξηλεκτρισμό των μεγαλύτερων μοντέλων της από το 2020 και στο εξής, με στόχο μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων.
Ο γαλλικός γίγαντας που εκπροσωπεί πλέον τις Citroën, DS, Peugeot και Opel χρησιμοποιεί επί του παρόντος δύο universal πλατφόρμες: τις CMP και EMP2. Η πρώτη αφορά κυρίως στα μικρότερα οχήματα του γκρουπ με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και ηλεκτροκίνητα συστήματα, ενώ η δεύτερη είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για υβριδικά ή πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Έως το 2025, η PSA θέλει να μεταβεί από τις δύο αυτές πλατφόρμες σε δύο αμιγώς ηλεκτρικές. Η πρώτη θα είναι η νέα eVMP, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων των κατηγοριών C και D, περιλαμβάνοντας σεντάν και SUV μοντέλα. Τα πρώτα αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν αυτή την αρχιτεκτονική θα παρουσιαστούν το 2023.