Auto NewsNews

Νέα εποχή για την Volkswagen μέσω του ηλεκτρικού ID.3 [video]

Η Volkswagen και οι πελάτες της περνούν στη νέα -φιλική προς το περιβάλλον- εποχή κινητικότητας με την επίσημη πρεμιέρα του πλήρως ηλεκτροκίνητου ID.3 στην 68η Διεθνή  Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA 2019).

Το πρώτο δείγμα από τη σειρά μοντέλων με μεταβλητό πλαίσιο MEB για ηλεκτρικά οχήματα, έχει ουδέτερο ισοζύγιο COκαι εντυπωσιάζει με τα συναρπαστικά δυναμικά χαρακτηριστικά του, την ώρα που είναι πλήρως διασυνδεμένο και στην ειδική -για το λανσάρισμα- έκδοση ID.3 1ST προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιόμετρα.

Όλα τα μοντέλα ID.3 1ST διαθέτουν τη δημοφιλέστερη έκδοση μπαταρίας με ενεργειακή χωρητικότητα 58 kWh.  Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιόμετρα, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων.

Χάρη στη δυνατότητα γρήγορης φόρτισής της, με ισχύ έως και 100 kW, η επαναφόρτιση του ID.3 1ST είναι εφικτή μέσα σε 30 λεπτά για να διανύσει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων και η Volkswagen θα προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για τις μπαταρίες του ID.3, διασφαλίζοντας έτσι μια εγγυημένη μακροζωία.

Οπτικά το ID.3 σηματοδοτεί ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα νέο μοντέλο. Ο προχωρημένος σχεδιασμός του υποδεικνύει σαφέστατα τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, ενώ η χωροταξική του διάταξη εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα σχεδιασμού που υπάρχουν στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Από το πλάι, το ID.3 κυριαρχείται από εντελώς νέες αναλογίες και από ένα νέο, ξεχωριστό στιλ.

Οι μικροί πρόβολοι μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα, ενώ το μακρύ μεταξόνιο (2.765 χλστ.) επιμηκύνει το βασικό αμάξωμα και προσδίδει μία ισχυρή παρουσία.

Με εξωτερικές διαστάσεις συγκρίσιμες με το Golf (μήκος 4.261 χλστ., πλάτος 1.809 χλστ. και ύψος 1.552 χλστ.), το ID.3 παρέχει εσωτερικούς χώρους μεγαλύτερους από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του, ενώ από τη στιγμή που η τιμή πώλησης για το βασικό μοντέλο παραγωγής θα είναι κάτω από τις 30.000 ευρώ στη Γερμανία, θα είναι άμεσα συγκρίσιμο με τα υπόλοιπα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Στα ενδότερα τώρα, δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ και ακολουθείται ο σχεδιασμός ανοιχτού τύπου, που συνδυάζεται με εκλπηκτικά μεγάλους χώρους. Αναφορικά με αυτούς, τα πέντε καθίσματα του ID.3 συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων.

Τεχνολογικά, το ID.3 αλληλοεπιδρά τόσο με τον οδηγό όσο και με το περιβάλλον. Οι οδηγοί θα γνωρίζουν διαισθητικά και άμεσα τι είναι τι στον πίνακα οργάνων. Πέρα από την οθόνη στον πίνακα οργάνων μια καινούργια και κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής 10,0 ιντσών θα παρέχει στους οδηγούς όλες τις σημαντικές πληροφορίες, την στιγμή που αυτοί θα υποστηρίζονται και από μια φωτεινή ένδειξη, μέσω μιας ταινίας LED, κατά την πλοήγηση, η οποία π.χ. θα μπορεί να τους παρακινεί να φρενάρουν σε περίπτωση κινδύνου.

Ταυτόχρονα, οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα.

Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.3 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας.

Τέλος, η ειδική έκδοση ID.3 1ST θα διατεθεί στην αγορά με τρία επίπεδα εξοπλισμού και θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει 150 kW και 310 Nm ροπής, με αποτέλεσμα το νέο ηλεκτρικό μικρομεσαίο μοντέλο να μπορεί να έχει μια τελική ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!