Moto NewsNews

Μια ξεχωριστή παρουσία για τη BMW στο Concorso d’Eleganza…

Με φόντο την πολύβουη σκηνή του Concorso dEleganza Villa dEste, όπου η παράδοση συναντά τις σύγχρονες τάσεις, η BMW Motorrad παρουσίασε μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση σε μία εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων…

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μία επιστροφή στις ρίζες της μάρκας, αλλά μέσα από μια σύγχρονη ματιά, αφού το BMW Motorrad Concept R18 μεταφέρει την ουσία των μεγάλων κλασικών μοτοσυκλετών στη σύγχρονη εποχή, ή με άλλα λόγια, μεταμορφώνει τη σχεδίαση μιας ιστορικής μοτοσυκλέτας σε μία μοντέρνα, custom πρόταση.

Το BMW Motorrad Concept R18, ουσιαστικά, είναι η προβολή ενός κλασικού boxerκινητήρα της δεκαετίας του ’60 στο σήμερα, ως μία γνήσια customμοτοσυκλέτα με όλα τα κλασικά icon που χαρακτηρίζουν τη σχεδίαση της BMW Motorrad.

Το BMW Motorrad Concept R18 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μία γνήσια BMW: κινητήρας boxer, σωληνωτό πλαίσιο, εκτεθειμένος άξονας τελικής μετάδοσης και ένα μαύρο ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας με χειροποίητες αντίθετες γραμμές (φιλέτα), χαρακτηριστικό γνώρισμα των κλασικών μοτοσυκλετών της BMW Motorrad που εκφράζουν αυτοπεποίθηση σε συνδυασμό με μία μοντέρνα γραμμικότητα. Οι ισορροπημένες αναλογίες θυμίζουν κλασικές μοτοσικλέτες όπως η BMW R5, και αποπνέουν –ακόμα και από απόσταση– τη διαχρονική γοητεία του απέριττου στυλ.

Το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ αποτελούν μία ευθεία γραμμή που συνδέει το λαιμό μέχρι την πλήμνη του πίσω τροχού και χαρίζουν μία ρέουσα κομψότητα στην πλαϊνή όψη. Οι μεγάλοι ακτινωτοί τροχοί (μπροστά 21 και πίσω 18 ιντσών) παρέχουν ασφαλή συμπεριφορά και εξισορροπούν τέλεια τον κινητήρα. Τα ελαστικά είναι ένα ακόμα στοιχείο που παραπέμπει στο παρελθόν: όπως στην εποχή της, αυτή η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με ελαστικά Metzeler.

Στην καρδιά του BMW Motorrad Concept R18 χτυπά ο μεγάλος, νέας σχεδίασης, δικύλινδρος, 1800 κ.εκ. boxer κινητήρας. Η εξωτερική του εμφάνιση συνειδητά θυμίζει τους flat twin κινητήρες που η BMW Motorrad συνήθιζε να κατασκευάζει μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960 αλλά με πολύ μεγαλύτερο κυβισμό και σύγχρονη αερο/ελαιόψυξη αέρα/λαδιού.

Ο μεγάλος πρωτότυπος boxer έχει σχεδιαστεί με προσοχή στη λεπτομέρεια: το μπλοκ του κινητήρα και η μετάδοση αποτελούνται από αλουμίνιο που έχει περάσει από διαδικασία υαλοβολής, αναδεικνύοντας τα γυαλισμένα στο χέρι αλουμινένια εξαρτήματα και το προστατευτικό του ιμάντα και τα καπάκια βαλβίδων.

Τέλος, το λογότυπο του κινητήρα φέρει το όνομα της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας και τονίζει τη συνολική ποιότητα. Επιπλέον, δύο καρμπυρατέρ της Solex –παρόμοια με αυτά των BMW 2002– παραπέμπουν στην ιστορία της εταιρίας και προσθέτουν την τελική πινελιά στην αυθεντικότητα της μοτοσυκλέτας.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Moto NewsNews

Στα χέρια του Σαρακάκη τα μηχανάκια της Peugeot στην Ελλάδα!

Auto NewsNews

Mini Clubman: Σε μόλις 1.969 αντίτυπα η τελευταία έκδοση!

Auto NewsNews

Η Hyundai επενδύει στα μικρά, ανακοινώνοντας τα νέα i10, i20 και i30

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!