Η νέα rally έκδοση του Peugeot 208 είναι γεγονός και κινείται με… βενζίνη! Το τονίζουμε αυτό γιατί πρόσφατα η Opel παρουσίασε το κατά τ’ άλλα παρόμοιο αγωνιστικό Corsa με ηλεκτροκίνηση (δες εδώ).
Ωστόσο η Peugeot προτίμησε τα συμβατικά καύσιμα και το νέο Peugeot 208 Rally έρχεται με ακόμα περισσότερη δύναμη σε σχέση με την έκδοση R2 που αντικαθιστά.
Πιο συγκεκριμένα, αντί για τον 1,6 λίτρων κινητήρα, προτιμήθηκε το 1,2 λίτρων βενζινοκίνητο και τούρμπο σύνολο των τριών κυλίνδρων, το οποίο ενισχύθηκε σε απόδοση και από τους 130 ίππους έφτασε τους 208, σε συνδυασμό με ροπή 290 Nm.
Η ενίσχυση αυτή έγινε εφικτή χάρη στη χρήση μεγαλύτερης τουρμπίνας και ηλεκτρονικής διαχείρισης κινητήρα από τη Magneti Marelli, ενώ τοποθετήθηκε και σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Sadev.
Και επειδή εδώ έχουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, το στήσιμο είναι εξίσου σημαντικό και έτσι το σύστημα αναρτήσεων προέρχεται από την Ohlins.
Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.080 κιλά, ακολουθώντας τις απαιτήσεις της νέας κατηγορίας Rally 4 (που αντικατέστησε την R2) και αν θέλετε να αποκτήσετε ένα, τότε θα πρέπει να δαπανήσετε πάνω από 66.000 ευρώ, με τις παραγγελίες να ξεκινάνε τον Ιανουάριο.