Auto NewsNews

Μειωμένες οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Απρίλιο 2022


Μοιράσου το....

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Απρίλιος 2022 Απρίλιος 2021 Μεταβολή 2022/2021
Καινούργια επιβατικά 9.297 10.198 -8,8%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

890 1.006 -11,5%
Καινούργια λεωφορεία 23 34 -32,4%
 
Ιανουάριος – Απρίλιος 2022 Ιανουάριος – Απρίλιος 2021 Μεταβολή

2022/2021

Καινούργια επιβατικά 31.724 33.637 -5,7%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

3.069 3.578 -14,2%
Καινούργια λεωφορεία 60 93 -35,5%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Απρίλιο, έχει ως εξής:

Segment Απρίλιος 2022 Απρίλιος 2021 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Απρίλιος 2022 Ιανουάριος–Απρίλιος 2021 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 6,3% 9,6% -3,3 7,3% 8,4% -1,1
A-SUV 0,6% 1,1% -0,5 0,8% 1,2% -0,4
A TOTAL 6,8% 10,7% -3,9 8,1% 9,6% -1,5
B 24,4% 27,9% -3,5 23,9% 29,9% -6,0
B-SUV 25,2% 21,2% +4,1 27,0% 20,3% +6,7
B TOTAL 49,6% 49,0% +0,6 50,8% 50,2% +0,7
C 10,8% 14,3% -3,5 9,7% 13,3% -3,5
C-SUV 25,4% 19,6% +5,8 24,2% 20,8% +3,4
C TOTAL 36,1% 33,9% +2,2 33,9% 34,0% -0,1
D 1,7% 2,0% -0,3 1,4% 2,1% -0,7
D-SUV 4,0% 2,3% +1,7 4,0% 2,4% +1,7
D TOTAL 5,7% 4,3% +1,4 5,5% 4,5% +1,0
E 0,2% 0,2% -0,0 0,1% 0,2% +0,0
E-SUV 0,6% 0,5% +0,1 0,5% 0,5% +0,0
E TOTAL 0,8% 0,7% +0,1 0,6% 0,6% +0,0
F-G 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,1% 0,1% +0,0 0,2% 0,1% +0,1
F-G TOTAL 0,1% 0,2% +0,0 0,2% 0,1% +0,1
SPORTS 0,2% 0,2% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
MPV 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
MPV-M/COMBI 0,6% 0,9% -0,4 0,6% 0,7% -0,1
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0
(Εκ των οποίωνSUV 55,8% 44,7% +11,1 56,6% 45,2% +11,5)

 

  Απρίλιος 2022 Απρίλιος 2021 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Απρίλιος 2022

Ιανουάριος –

Απρίλιος 2021

Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘22*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘21*

Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 44,9% 51,6% -6,7 45,2% 49,8% -4,7 36,0% 40,8% -4,8
Πετρέλαιο 16,2% 19,2% -3,0 15,6% 20,8% -5,3 16,8% 22,1% -5,3
Υβριδικά (HEV) 28,3% 22,0% +6,3 27,8% 21,7% +6,1 25,1% 20,9% +4,2
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 8,2% 5,2% +3,0 8,0% 5,4% +2,6 18,8% 13,9% +4,9
Φυσικό αέριο(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,5% 0,9% -0,4 0,8% 1,2% -0,5 3,3% 2,3% +1,0
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,9% 1,1% +0,9 2,7% 0,9% +1,7

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάρτιο ως εξής:

  Μάρτιος 2022 Μάρτιος 2021 Μεταβολή Ιανουάριος –Μάρτιος 2022 Ιανουάριος –Μάρτιος 2021 Μεταβολή
ΕΕ 844.187 1.062.511 -20,5% 2.245.976 2.560.271 -12,3%
ΕΕ 14 740.327 946.816 -21,8% 1.972.164 2.272.589 -13,2%
ΕΕ + EFTA 883.598 1.104.021 -20,0% 2.335.696 2.655.163 -12,0%
Ελλάδα 8.410 8.984 -6,4% 22.427 23.439 -4,3%

 


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

Μπάκετ και άνετα γίνεται; | H Ford το κάνει!

Auto NewsNews

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Lexus RX

Auto NewsHotNews

Αποκάλυψη για το νέο Peugeot 408

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!