Auto NewsNews

Η Volvo αναβαθμίζει τα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo C40 και XC40

Κίνηση στους πίσω τροχούς, αυξημένη αυτονομία και πιο σύντομη φόρτιση για τα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo C40 και XC40.

Στο πλαίσιο ενός νέου πακέτου προϊοντικών αναβαθμίσεων, η Volvo έχει πλέον βελτιώσει τόσο την αυτονομία όσο και την ταχύτητα φόρτισης των XC40 Recharge και C40 Recharge, σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης χρονιάς. Σε ορισμένες εκδόσεις μάλιστα, η αύξηση στην αυτονομία είναι έως και 60 χιλιόμετρα!

Επιπλέον, στα ανανεωμένα C40 Recharge και XC40 Recharge προσφέρονται τρία νέα συστήματα κίνησης. Τα δύο εφοδιάζουν εκδόσεις με κίνηση στον πίσω άξονα και το τρίτο αφορά μία αναβαθμισμένη τετρακίνητη έκδοση υψηλών επιδόσεων.

Ξεκινώντας από τα δύο νέα συστήματα κίνησης που μεταδίδουν την ισχύ τους στον πίσω άξονα, η πρώτη επιλογή με τη βασική αυτονομία είναι ένας ηλεκτροκινητήρας (e-motor) μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει ισχύ 175 kW, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της έχουν αποφέρει αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χλμ. σύμφωνα με την Volvo, έναντι 425 χλμ. προηγουμένως.

H αυτονομία της έκδοσης του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χλμ., έναντι 438 χιλιομέτρων προηγουμένως. Έτσι, μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Για όσους τώρα επιθυμούν περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, μπορούν επίσης να επιλέξουν μία μεγαλύτερη μπαταρία σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ισχύος 185 kW, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η δεύτερη νέα επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χλμ. στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533χλμ. στο C40 Recharge single motor extended range, ενώ και εδώ, η ισχύς φόρτισης είναι βελτιωμένη, καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία επιτρέπει αναβαθμισμένη φόρτιση 200 kW σε συνεχές ρεύμα (η προηγούμενη μέγιστη τιμή ήταν 150 kW), ενώ η φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 28 λεπτά.

Βελτιωμένη τετρακίνητη (AWD) έκδοση

Οι τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις επίσης επωφελούνται από αυτές τις αναβαθμίσεις, με ακόμη πιο εντυπωσιακές βελτιώσεις στην αυτονομία. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εσωτερικά εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 183 kW στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW στον εμπρός άξονα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Volvo C40 Recharge: Οδηγούμε το ομορφότερο μοντέλο των Σουηδών!

Η νέα διάταξη, σε συνδυασμό με μία μπαταρία 82 kWh και με βελτιώσεις στην αποδοτικότητα της ψύξης της, παρέχει πλέον στο XC40 Recharge Twin Motor AWD αυτονομία έως και 500 χλμ. με μόνο μία φόρτιση, αυξημένη κατά 62 χλμ. σε σύγκριση με την προηγούμενη διάταξη. Η αντίστοιχη αυτονομία για το C40 Recharge Twin Motor AWD έχει αυξηθεί στα 507 χλμ., από τα 451 χλμ. προηγουμένως.

Νέος on-board φορτιστής για τις Σειρές 90 και 60

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα των Σειρών 90 και 60 εφοδιάζονται πλέον με έναν νέο on-board φορτιστή δύο φάσεων που τους επιτρέπει να φορτίζονται πιο σύντομα (ανάλογα με την αγορά). Ο νέος φορτιστής σχεδόν διπλασιάζει τη μέγιστη ικανότητα φόρτισης των συγκεκριμένων αυτοκινήτων στα 6,4 kW.

Single Motor
RWD
Single Motor
Extended Range
RWD
Twin Motor
AWD
WLTP XC40/C40 (km) 460/470 520/530 500/510
XC40/C40 Επιτάχυνση 0-100 km/h (sec) 7,4 7,4 4,9/4,7
Τελική ταχύτητα (km/h) 160 180 180

 

Related posts
Auto NewsNews

Νέα γκάμα κινητήρων για το CUPRA Leon

Auto NewsNews

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz B-Class στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsIn Pen & InkNewsOld School

Πωλείται η Ferrari F40 του Toto Wolff

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!