Auto NewsNews

Η Seat δίνει έμφαση στα εναλλακτικά καύσιμα με το CNG


Μοιράσου το....

Η SEAT, έχοντας δεσμευτεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα,  διευρύνει το ρόλο του συμπιεσμένου φυσικού αερίου ως καύσιμο και συνεχίζει να ενισχύει την εισαγωγή τεχνολογίας CNG, παρέχοντας στους πελάτες ευρεία επιλογή από οχήματα που είναι «καθαρότερα», πιο βιώσιμα, οικονομικότερα και προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη απόδοση.

Η πλήρης γκάμα SEAT CNG περιλαμβάνει τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI και Leon TGI, που σημαίνει ότι υπάρχει ένα όχημα τροφοδοτούμενο με CNG που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής και εκμεταλλεύεται το ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο CNG στην Ευρώπη.

Ένα όχημα CNG μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 25% σε σύγκριση με ένα ισοδύναμο αμιγώς βενζινοκίνητο. Παράλληλα με τα όποια οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία TGI προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, έως και 50% φθηνότερο από ένα ισοδύναμο μοντέλο βενζίνης και 30% από ένα ντίζελ.

Η σημαντικότερη εξέλιξη στη νέα γκάμα της SEAT είναι η εισαγωγή μιας τρίτης δεξαμενής CNG. Στην περίπτωση των Ibiza και Arona, η αυτονομία κίνησης με CNG φτάνει μέχρι και τα 360 χλμ., ενώ το Leon μπορεί να φτάσει τα 440 χλμ. μετρημένα στον κύκλο WLTP. Αυτή η νέα διαμόρφωση των παραμέτρων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών TGI που επιθυμούν να αυξήσουν την χιλιομετρική απόσταση που διανύουν σε λειτουργία CNG.

Το Mii Ecofuel, το Ibiza TGI και το Arona TGI χρησιμοποιούν δεξαμενές από χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ το SEAT Leon 1.5 TGI EVO είναι εφοδιασμένο με συνδυασμό μιας δεξαμενής χάλυβα υψηλής αντοχής, η οποία είναι μικρότερη και βρίσκεται μπροστά από τον πίσω άξονα και δύο νέες μεγάλες δεξαμενές τοποθετημένες πίσω από τον πίσω άξονα, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από ίνες άνθρακα, μειώνοντας σημαντικά το βάρος τους και βελτιστοποιώντας την κατανομή βάρους του οχήματος.

Και ενώ τα Mii, Ibiza, Arona και Leon χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10 °C ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή τη δυναμική του οχήματος.

Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με CNG, χρησιμοποιούν δύο (Mii Ecofuel) ή τρεις (Ibiza, Arona και Leon TGI) δεξαμενές CNG, ένα στόμιο τροφοδοσίας τοποθετημένο δίπλα από εκείνο πλήρωσης βενζίνης, αισθητήρες πίεσης αερίου και έναν ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης δύο σταδίων ο οποίος ελέγχει αποδοτικά τη διανομή αερίου στον κινητήρα CNG.

Τέλος, οι TGI εκδόσεις είναι ουσιωδώς τροποποιημένες και έχουν αρκετά ειδικά εξαρτήματα για τη βέλτιστη λειτουργία με αέριο και βενζίνη, καθώς επίσης και εξαρτήματα ειδικά προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά καύσης φυσικού αερίου.


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

Πρεμιέρα για την Tonale Plug-in Hybrid Q4

Auto NewsNews

Ειδική έκθεση «The Speed of Light» στο μουσείο της Audi

Auto NewsNews

Το Nissan Z ανάμεσα στους φιναλίστ για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς στη Βόρεια Αμερική

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!