Auto NewsNews

Η Porsche παρουσίασε τις τετρακίνητες 911 Carrera 4 και Carrera 4 Cabriolet!

Η νέα γενιά 992 της Porsche 911 συνεχίζει να διαφοροποιείται από το παρελθόν, με τις νέες εκδόσεις Carrera 4 και Carrera 4 Cabriolet, που εφοδιάζονται με τον επίπεδο εξακύλινδρο 3.0 λίτρων κινητήρα τούρμπο των 385 ίππων, να αποκτούν και σύστημα τετρακίνησης.

Σε αντίθεση με παλαιότερες εκδόσεις, η νέα Carrera 4 δε διαθέτει φαρδύτερο αμάξωμα σε σχέση με τις δικίνητες εκδοχές, με τα δύο νέο μοντέλα να έχουν το ίδιο πλάτος με την απερχόμενη 991 Carrera 4, παρά το μεγαλύτερο εμπρός μετατρόχιο της 992.

Με απόδοση 385 ίππων ισχύος και ροπή σχεδόν 450 Nm αποδιδόμενη μεταξύ 1.950 και 5.000 σ.α.λ, η νέα Carrera 4 είναι κατά 15 ίππους ισχυρότερη από τον προκάτοχό της και έτσι μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, ή 4,0 δευτερόλεπτα ακριβώς αν εφοδιάζεται με το σύστημα Sport Chrono Package, ενώ φτάνει σε τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.

Η έκδοση Cabriolet είναι κατά 0,2 δευτερόλεπτα πιο αρχή στην επιτάχυνση σε σχέση με την Coupe, κάτι που οφείλεται κυρίως στο αυξημένο βάρος της. Επιπλέον, όπως όλες οι εκδόσεις 911 της νέας γενιάς 992, οι νέες εκδόσεις της Porsche εφοδιάζονται στάνταρ με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK.

Μέρος της ανανέωσης της 992 ήταν η βελτίωση του εμπρός κινητήριου άξονα, με τη νέα Carrera 4 να εφοδιάζεται με σύστημα ψύξης στον εμπρόσθιο άξονα και ενισχυμένο σύστημα συμπλεκτών για ταχύτερη και πιο αποδοτική μεταφορά ροπής στους τροχούς, ένα σύστημα που πιθανότατα σχεδιάστηκε για τις επερχόμενες και πιο δυνατές εκδόσεις Turbo και Turbo S.

Εξωτερικά και εσωτερικά, ο σχεδιασμός των Carrera παραμένει ίδιος, με το σύστημα εξάτμισης μόνο -στη βασική του έκδοση- να φέρει νέες απολήξεις.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!