Η Peugeot μόλις αποκάλυψε το ανανεωμένο 508, το οποίο έρχεται τον Ιούνιο με νέα εμφάνιση και νέα κινητήρια σύνολα για να εναρμονιστεί και αυτό με την υπόλοιπη εξηλεκτρισμένη γκάμα της γαλλικής εταιρείας.
Εξωτερικά, το νέο 508 εμφανίζεται με μια ανανεωμένη εμφάνιση, η οποία περιλαμβάνει το νέο λογότυπο της εταιρείας, τους ανασχεδιασμένους προβολείς τριών ακτίνων και μια νέα μάσκα, που θυμίζει αρκετά το νέο 408 (δες εδώ).
Όσο αφορά στα διαθέσιμα αμαξώματα, το νέο 508 θα κυκλοφορήσει τόσο σε σεντάν, όσο και στέισον, με το πρώτο να έχει μήκος 4,75 μ. και το δεύτερο 4,79 μ. αντίστοιχα, ενώ το πλάτος και στα δύο είναι ίδιο και ανέρχεται σε 1,86 μ.
Οι μεγάλες αυτές εξωτερικές διαστάσεις χαρίζουν στο νέο 508 και αξιοζήλευτο χώρο αποσκευών, ο οποίος στο σεντάν ανέρχεται σε 487 λίτρα (1537 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων) και στο στέισον σε 530 λίτρα (1780 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο 508 υιοθετεί μεγάλο μέρος της τεχνολογίας που παρατηρείται και στα υπόλοιπα νέα μοντέλα της Peugeot, τη στιγμή που έχουμε ένα νέο -μικρότερο- τιμόνι, μια νέα κεντρική κονσόλα και ένα επανασχεδιασμένο ταμπλό.
Στο κέντρο αυτού, υπάρχει πλέον μια νέα οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα του infotainment, η οποία δέχεται φωνητικές εντολές και ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, τη στιγμή που πλαισιώνεται από μία αντίστοιχη (12 ιντσών) για τον πίνακα των οργάνων, με τον συνδυασμό τους να δημιουργεί μια αρκετά high tech εικόνα.
Η γκάμα τώρα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων που τροφοδοτούν το νέο 508 περιλαμβάνει δύο PHEV εκδόσεις (μία νέα 180 ίππων και την «γνωστή» των 225), μία έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων με 130 ίππους, μία έκδοση ντίζελ 1,5 λίτρων με 130 ίππους και την κορυφαία Plug-in υβριδική Peugeot Sport Engineered (PSE) με την τετρακίνηση και τους 360 ίππους!
Όλες συνδυαζόμενες με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 της εταιρείας.
Κλείνοντας με την διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά, αυτή είναι προγραμματισμένη -όπως προαναφέραμε και στην εισαγωγή- για τον Ιούνιο, με τα διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού να είναι τρία (Allure, GT και Peugeot Sport Engineered), αλλά δυστυχώς η Peugeot δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα τις τιμές εκκίνησης για την κάθε μία.
Το μόνο που ξέρουμε λοιπόν προς το παρόν είναι το εργοστάσιο κατασκευής, το οποίο θα είναι το Mulhouse της Stellantis στην Γαλλία.
Περισσότερες φωτογραφίες: