Auto NewsNews

Η Nissan δοκιμάζει EV με διπλό μοτέρ και σύστημα ελέγχου όλων των τροχών!


Μοιράσου το....

Μόλις πρόσφατα, η Nissan αποκάλυψε ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με διπλό μοτέρ και με σύστημα ελέγχου και των τεσσάρων τροχών, εξοπλισμένο με νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται για την επόμενη γενιά EVs της εταιρείας.

Το συγκεκριμένο όχημα που βασίζεται στο 100% ηλεκτρικό Nissan LEAF e +, διαθέτει ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς που τροφοδοτούνται από δύο κινητήρες υψηλής ισχύος εμπρός – πίσω, ενσωματωμένους  στην τεχνολογία ελέγχου του σασί, που έχει αναπτυχθεί από τη Nissan. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, το οποίο θα πάει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Nissan, σε νέο επίπεδο.

Χρησιμοποιώντας χωριστούς εμπρός και πίσω ηλεκτρικούς κινητήρες, το κινητήριο σύνολο παράγει 227 κιλοβάτ μέγιστης ισχύος και 680 Nm μέγιστης ροπής. Τα μεγέθη αυτά, συμπληρώνονται από τον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κάθε κινητήρα, κάτι για το οποίο φροντίζει η προηγμένη τεχνολογία EV της Nissan, προσφέροντας εξαιρετική απόκριση, σε συνδυασμό με μια ασυνήθιστα ομαλή επιτάχυνση.

Ο ακριβής έλεγχος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου και στους δύο κινητήρες, παρέχει απαράμιλλη άνεση οδήγησης. Το «βήμα» και η «βύθιση» του οχήματος ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην αναταράσσονται. Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση, ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά ηλεκτρικού αυτοκινήτου δοκιμής, με τεχνολογία ελέγχου και των τεσσάρων τροχών
Ηλεκτροκινητήρας EM57 × 2 (Εμπρός και Πίσω)
Μεγ. ισχύς / Μεγ. Ροπή 227kW / 680Nm
Μήκος 4.480 mm
Πλάτος 1.830 mm
Ύψος 1.540 mm
Μεταξόνιο 2.700 mm
Κίνηση Electric All-Wheel-Control(All wheel drive)
Ελαστικά Εμπρός : 215/55R17, Πίσω : 235/50R17

Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Moto NewsNews

Ο ΣΕΜΕ αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το νέο Ford E-Tourneo Custom

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!