Μετά τις δύο εκδόσεις με κινητήρες V8, η Mercedes-AMG παρουσιάζει και στη χώρα μας την SL, ένα ακόμα τεχνολογικά πρωτοποριακό μοντέλο του νέου, εμβληματικού roadster. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας εν σειρά τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με κυβισμό δύο λίτρων που παρέχει αντίστοιχη δύναμη πρόωσης. Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που χρησιμοποιείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για τεχνολογία δανεισμένη από τη Formula 1 και το σύστημα της SL 43 έχει προκύψει από αυτό που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιείται με επιτυχία από την ομάδα Mercedes-AMG Petronas F1 εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αυτή η νέα μορφή υπερπλήρωσης εγγυάται ιδιαίτερα άμεση απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ακόμη πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης και αυξάνοντας συγχρόνως και την αποδοτικότητα. Ο στροβιλοσυμπιεστής λειτουργεί μέσω του ηλεκτρικού συστήματος 48 Volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG). Αυτό έχει αποτέλεσμα, η Mercedes-AMG SL 43 να αποδίδει 381 ίππους και μέγιστη ροπή 480 Nm συν την πρόσθετη ισχύ των 14 ίππων που παρέχει στιγμιαία η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η SL 43 να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα να είναι 275 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, το νέο βασικό μοντέλο της οικογένειας SL διακρίνεται για τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα πολυάριθμα προαιρετικά στοιχεία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια.
Αναλυτικότερα, με τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό της, καθώς και τα πολυάριθμα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού, η Mercedes-AMG SL 43 προσφέρει μια πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα επιθυμιών των πελατών, από σπορ και δυναμική έως πολυτελώς κομψή. Περιλαμβάνονται δώδεκα χρώματα βαφής, μεταξύ των οποίων τα δύο αποκλειστικά χρώματα της SL Hyper Blue μεταλλικό και MANUFAKTUR Monza Grey magno, τρεις χρωματικές παραλλαγές οροφής και πολλά νέα σχέδια ζαντών.
Η νέα SL στην Ελλάδα – Τιμή και βασικός εξοπλισμός
To νέο αυτό μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας στην ακόλουθη τιμή:
Προτεινόμενη λιανική τιμή μετά φόρων 169.250,00 €
Βασικός εξοπλισμός οχήματος | Mercedes-AMG SL 43 |
Εξωτερικά | |
Ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με αλουμινένια διπλά ψαλίδια, έλεγχο βύθισης πίσω και μπροστινής ανάρτησης (anti-squat και anti-dive), σπειροειδή ελατήρια μικρού βάρους και αντιστρεπτική ράβδο | ⚫ |
Ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με αλουμινένια διπλά ψαλίδια, έλεγχο βύθισης πίσω και μπροστινής ανάρτησης (anti-squat και anti-dive), σπειροειδή ελατήρια μικρού βάρους και αντιστρεπτική ράβδο | ⚫ |
Υδραυλικό σύστημα φρένων διπλού κυκλώματος, σύνθετοι δίσκοι φρένων 390 mm μπροστά, αεριζόμενοι και διάτρητοι, αλουμινένια σταθερή δαγκάνα 6 εμβόλων, σύνθετοι δίσκοι φρένων 360 mm πίσω, αεριζόμενοι και διάτρητοι, αλουμινένια πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου, ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης, ABS, Brake Assist, ESP® 3 σταδίων | ⚫ |
Ηλεκτρομηχανικό παραμετρικό σύστημα σερβοδιεύθυνσης με κρεμαγιέρα, μεταβλητή σχέση μετάδοσης συστήματος διεύθυνσης (12.8:1 στο νεκρό σημείο) και μεταβλητή υποβοήθηση | ⚫ |
Διαστάσεις ζάντας : μπροστά: 9.5 J x 19, πίσω: 11 J x 19 | ⚫ |
Διαστάσεις ελαστικών : μπροστά: 255/45 ZR 19, πίσω: 285/40 ZR 19 | ⚫ |
Δαγκάνες φρένων σε ασημί χρώμα για ζάντες 19″ | ⚫ |
Εσωτερικά | |
Ταπετσαρία συνθετικού δέρματος ARTICO / υφάσματος | ⚫ |
Διάκοσμος εσωτερικού σε ασημί | ⚫ |
AMG performance τιμόνι με επένδυση δέρμα nappa | ⚫ |
AIRSCARF | ⚫ |
Τεχνικός εξοπλισμός | |
AMG RIDE CONTROL | ⚫ |
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων | ⚫ |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes-AMG SL 43
Κινητήρας | |||
Αριθμός κυλίνδρων/διάταξη | 4 εν σειρά | ||
Κυβισμός | cc | 1991 | |
Ονομαστική ισχύς | kW/hp | 280/381 | |
σε αριθμό στροφών κινητήρα | σ.α.λ. | 6750 | |
Πρόσθετη ισχύς (boost) | kW/hp | 10/14 | |
Ονομαστική ροπή | Nm | 480 | |
σε αριθμό στροφών κινητήρα | σ.α.λ. | 3250-5000 | |
Σχέση συμπίεσης | 10,0 | ||
Σχηματισμός μίγματος | Συνδυαστικός άμεσος ψεκασμός βενζίνης και ψεκασμός πολλαπλής εισαγωγής, υπερπλήρωση χάρη στον ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων | ||
Μετάδοση ισχύος | |||
Διάταξη συστήματος μετάδοσης κίνησης | Πίσω κίνηση | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με υγρό συμπλέκτη εκκίνησης πολλαπλών δίσκων) | ||
Σχέσεις μετάδοσης | |||
1η/2η/3η/4η/5η/6η/7η/8η/9η ταχύτητα | 5,35/3,24/2,25/1,64/1,21/1,00/0,87/0,72/0,60 | ||
Όπισθεν | 4,80 | ||
Διαστάσεις και βάρη | |||
Μεταξόνιο | mm | 2700 | |
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω | mm | 1665/1629 | |
Μήκος/ύψος/πλάτος | mm | 4705/1359/1915 | |
Κύκλος στροφής | m | 12,84 | |
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών | l | 213-240 | |
Μάζα άνευ φορτίου σύμφωνα με ΕΕ | kg | 1810 | |
Ωφέλιμο φορτίο | kg | 335 | |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ/εφεδρικό καύσιμο | l | 70/10 | |
Επιδόσεις, κατανάλωση, εκπομπές | |||
Επιτάχυνση 0-100 km/h | δευτ. | 4,9 | |
Τελική ταχύτητα | km/h | 275 (ηλεκτρονικός περιορισμός) | |
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, WLTP | l/100 km | 9,4-8,9 | |
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, WLTP | g/km | 214-201 | |
Περισσότερες φωτογραφίες: