Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda, το Mazda MX-30, παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show.
Με τις μοναδικές πόρτες χωρίς κολώνες, τα οικολογικά υλικά και την μπαταρία αυτονομίας 200χλμ. (διαδρομή μεγαλύτερη από αυτή των 48 χιλιομέτρων που διανύει κάθε μέρα ο Ευρωπαίος πολίτης) το Mazda MX-30 σηματοδοτεί ένα επιπλέον θετικό βήμα στην μείωση των εκπομπών καυσαερίων, μετά την πρόσφατη άφιξη του καινοτόμου κινητήρα SKYACTIV-X.
Με το Mazda MX-30, η ιαπωνική μάρκα επιβεβαιώνει την εστίαση στην σχεδιαστική φιλοσοφία του “less is more” τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η καμπίνα έχει την αίσθηση της μοναδικότητας, με γραμμές που ρέουν από την κορυφή της μπροστινής κολώνας μέχρι το πίσω άκρο, ενώ το χρώμα της οροφής κάνει αυτό το αίσθημα ακόμα πιο έντονο.
Ταυτόχρονα, οι αντικριστές πόρτες προσδίδουν στο Mazda MX-30 ένα χαρακτηριστικό και κομψό σχεδιασμό, ενώ παράλληλα προσφέρουν στους επιβάτες ευκολότερη πρόσβαση τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα.
Βασικές προδιαγραφές Ευρωπαϊκών μοντέλων | ||||
Τύπος αμαξώματος | SUV | |||
Θέσεις | 5 άτομα | |||
Διαστάσεις (μήκος χ πλάτος χ ύψος) | 4,395χλστ χ 1,795χλστ. Χ 1,570χλστ | |||
Μεταξόνιο | 2,655χλστ | |||
Κινητήρας | e-SKYACTIV | |||
Εμπρός ανάρτηση | Γόνατα McPherson | |||
Πίσω ανάρτηση | Ημιάκαμπτος άξονας | |||
Σύστημα διεύθυνσης | Κρεμαγιέρα | |||
Σύστημα πέδησης | Αεριζόμενοι δίσκοι/Απλοί δίσκοι /Σύστημα ανάκτησης ενέργειας | |||
Διατάσεις ελαστικών | 215/55R18 | |||
Μπαταρία κίνησης | Τύπος | Μπαταρία ιόντων λιθίου | ||
Κυψέλες | Πρισματικές | |||
Συνολική τάση | 355 Volt | |||
Συνολική ηλεκτρική ισχύς (χωρητικότητα μπαταρίας) | 35,5kWh | |||
Κινητήρας | Τύπος | Σύγχρονος κινητήρας Εναλλασσόμενου ρεύματος | ||
Σύστημα ψύξης | Υδρόψυκτο | |||
Φόρτιση | Συνεχές ρεύμα DC | Προδιαγραφών COMBO | ||
Εναλλασσόμενο ρεύμα AC | Μέγιστη είσοδος 6,6kW | |||
Σημείωση : Οι αναγραφόμενες τιμές είναι ενδεικτικές. |
Περισσότερες φωτογραφίες: