Είναι ευρέως γνωστό ότι το θρυλικό roadster της Mazda είναι ένα από τα πιο διασκεδαστικά αυτοκίνητα στην αυτοκινητοβιομηχανία και πλέον, το Mazda MX-5 του 2022 θα αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).
Το Kinematic Posture Control ή KPC εν συντομία μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει (κυρίως σε υψηλές δυνάμεις G) το νέο σύστημα εφαρμόζει ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό πίσω τροχό για να αυξήσει αυτό το «αντι-ανυψωτικό» αποτέλεσμα, καταστέλλοντας έτσι την κύλιση του αμαξώματος, σταθεροποιώντας το και δίνοντας παράλληλα την αίσθηση ότι «αγκαλιάζει» το δρόμο.
Στην πράξη, το MX-5 παραμένει ευκίνητο με άφθονη ανατροφοδότηση στο δρόμο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Αλλά όταν τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, για παράδειγμα σε δρόμο με «κλειστές» στροφές, το KPCαναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.