Μια αίτηση για καταχώρηση πατέντας για σχέδια πλαισίου από τη Mazda πρόσφατα έγινε η αφορμή για νέες συζητήσεις σχετικά με την εξέλιξη νέου σπορ αυτοκινήτου-διαδόχου του RX8.
Σύμφωνα με ιαπωνικές πηγές, το σύστημα για την απόσβεση της σύγκρουσης “Vehicle Shock AbsorptionStructure” στα νέα σχέδια παρουσιάζει ένα σχεδιασμό πλαισίου εντελώς διαφορετικό από ότι χρησιμοποιεί έως σήμερα η μάρκα στα hatchbacks, τα σεντάν ή τα SUV της. Διαφορετική είναι και η δομή της ανάρτησης, η οποία χρησιμοποιείται κυρίως από σπορ μοντέλα, καθώς και το στήριγμα του κινητήρα, το οποίο υποδεικνύει την τοποθέτησή του στο εμπρός/μέσο μέρος του αυτοκινήτου.
Ο χώρος του κινητήρα που προκύπτει από τα νέα σχέδια είναι σχετικά μικρός, γεγονός που προκαλεί εικασίες για τη δημιουργία ενός νέου μικρού περιστροφικού κινητήρα από τη Mazda, συνεχίζοντας έτσι την παράδοση των RX7 και RX8 και μεταφέροντάς την στο διάδοχό τους.
Σύμφωνα με τη Mazda, το νέο “RX9” –αν αυτό είναι τελικά το όνομά του- θα κατασκευαστεί πάνω σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, η οποία δε θα χρησιμοποιηθεί πουθενά αλλού μέσα στη γκάμα της εταιρείας.
Επιπλέον, ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Ikuo Maeda, είχε επιβεβαιώσει στο παρελθόν ότι η έκδοση παραγωγής του RX-Vision concept που είδαμε το 2015 είναι ακόμα στα σχέδια της εταιρείας…